دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 24893

صعود تنیسور قمی به دور دوم مسابقات تور تنیس آسیا‌

قم نيوز : قم نیوز: تنیسور قمی با موفقیت در مرحله نخست به دور دوم مسابقات تور تنیس آسیا به میزبانی اصفهان راه پیدا کرد.
صعود تنیسور قمی به دور دوم مسابقات تور تنیس آسیا‌
به گزارش قم نیوز، مسابقات تور تنیس آسیا آغاز شد و در بخش انفرادی ۸ تنیسور در دومین روز این مسابقات جواز صعود به جدول اصلی را کسب کردند.

تنیسورهای راه یافته به دور دوم مسابقات جدول اصلی رقابت‌های تور زیر ۱۴ سال آسیا در ۲ بخش انفرادی و دو نفره دختران و پسران در شرایطی مشخص شدند که سینا یوسف‌زاده از قم در بخش دوبل یکی از راه یافتگان به مرحله دوم بود.

روز دوم جدول اصلی مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا در اصفهان در ۲ بخش دختران و پسران انجام شد و ۸ تنیسور برتر گروه‌های انفرادی جواز حضور در مرحله دوم بازی‌ها را به دست آوردند.

در پایان این مسابقات در بخش پسران علی دوانی، ارکین توتونچی، محمد خوش‌خلق، محمد باقرزاده، آریا روغنی، درویش نوری، یوسف از بحرین و سینا مقیمی از ایران و علی دوانی در بخش پسران راهی مرحله بعد شدند.

در بخش دختران صبا نجفی، مینا قاسم علی‌پور، لاچین افشین، سمانه اسکندری، فاطمه زینال‌پور، شهرزاد بانی‌سعید، سما خانلو و هلیا غفرانی موفق شدند با عبور از سد حریفان خود از مرحله نخست به مرحله بعدی بازی‌ها راه یابند.

تنیس قم طی ۲ سال اخیر با سرمایه گذاری ویژه بر روی رده های سنی پایه موفق به کسب موفقیت های شایان توجهی شده چنان که نمایندگان تنیس قم در رده های سنی نوجوانان و نونهالان در تور تنیس آسیا و مسابقات قهرمانی کشور درخشش قابل توجهی نشان داده اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmcd0.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما