دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 38843
منبع : خبرگزاری مهر

مدرسه بدمینتون دختران و پسران در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از راه اندازی مدرسه بدمینتون دختران و پسران در قم خبر داد.
مدرسه بدمینتون دختران و پسران در قم راه‌اندازی می‌شود
به گرازش قم نیوز، علی پنجه باشی اظهار داشت: هیئت بدمینتون استان قم برنامه راه اندازی مدرسه بدمینتون در ۲ بخش پسران و دختران را در فصل تابستان در دستور کار قرار داده است و ثبت نام برای حضور در این دوره‌های آموزشی را آغاز کرده است.

وی افزود: راه اندازی مدرسه بدمینتون با هدف آموزش و پرورش بدمینتون بازان نونهال و نوجوان به منظور تربیت و رشد فنی برای حضور در ترکیب تیم‌های بدمینتون قم و پیشرفت در عرصه قهرمانی صورت می‌گیرد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: بر این اساس مدرسه بدمینتون قم در سالن اختصاصی مرحوم حامد فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان فعال می‌شود که با در اختیار داشتن ۴ کورت بدمینتون، تنها سالن اختصاصی بدمینتون در قم به شمار می‌رود.

پنجه باشی بیان داشت: امسال برای توسعه بدمینتون در بخش پایه برنامه ویژه داریم و بر مبنای همین برنامه تابستان امسال از مسابقات بدمینتون نوجوانان کشور در قم میزبانی خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر مسابقات نوجوانان پسر کشور، آماده میزبانی از سایر رویدادهای موجود بر اساس داشته‌ها و ظرفیت‌های خود حتی در بخش بانوان نیز هستیم و این اختیار را به بخش بانوان هیئت بدمینتون داده‌ایم که در صورت لزوم برای میزبانی از مسابقات بدمینتون بانوان کشور اقدام کند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ما جذب جوانان به رشته بدمینتون است و برای این منظور از تمامی خانواده‌ها به ویژه در بخش دختران دعوت می‌کنیم که با این رشته و جذابیت‌های آن آشنا شوند و فرزندان خود را در دوره‌های آموزشی بدمینتون به صورت سازمان یافته ثبت نام کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfmcdm.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما