جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : 12823
منبع : قم نیوز
استاندار قم:

انسجام خوبی میان شهرداری و سایر دستگاه‌ها وجود دارد

قم نيوز : قم نیوز: در سال جاری انسجام خوبی میان نهادهای ذیربط در ستاد تسهیلات استان و شهرداری قم وجود دارد و باید تلاش کنیم قم شهری پیشرو در تحقق منویات رهبری برای ارائه خدمات نوروزی باشد.
انسجام خوبی میان شهرداری و سایر دستگاه‌ها وجود دارد
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی در بازدید از یکی از ستادهای اطلاع‌رسانی شهرداری قم واقع در عوارضی تهران – قم با اشاره به انسجام خوبی که در سال جاری میان نهادهای ذیربط در ستاد تسهیلات استان و شهرداری قم وجود دارد اظهار کرد: رفتار مدیران دستگاه‌ها و نهادها به دقت از سوی مردم زیر نظر قرار دارد و جامعه نظرات خود را به راحتی در این زمینه بیان می‌کند.

وی افزود: اینکه مردم و جامعه هدف خدمت‌رسانی نوروزی به راحتی حرف خود را می‌زنند نشان‌دهنده وجود نظارتی دقیق بر امور است و همین امر سبب شده است امسال شاهد بهبود خدمت‌رسانی از روزهای پایانی سال گذشته تا امروز باشیم که نمونه بارز آن آرامش قم در چهارشنبه آخر سال بود.

استاندار قم با بیان اینکه سامان‌دهی بلوار زائر از سوی شهرداری و سایر نهادها اقدامی مثبت بوده است، گفت:بهره‌برداری از پارکینگ طبقاتی زائر هم موجب تسهیل عبور و مرور و راحتی مسافران شده است.

وی ادامه داد: بوستان‌های قم از نظر امکانات رفاهی نسبت به گذشته شرایط بهتری دارند و سرویس‌دهی به زائران و گردشگران خوب بوده است اما باید به وسیله نظرسنجی از مسافران برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد.

پیریایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص خدمت‌رسانی گسترده به مسافران نوروزی و تاکید ایشان مبنی بر ارزش والای کار در این روزها خاطرنشان کرد: سخنان رهبری برای همه گروه‌ها فصل‌الخطاب است و پرسنل شهرداری هم همچون سایر دستگاه‌ها در راستای تحقق منویات ایشان تلاش می‌کنند.

استاندار قم با بیان اینکه رضایت مردم برای مقام معظم رهبری اهمیت فراوانی دارد، عنوان داشت: قم باید در این زمینه پیشرو باشد و مسافران خاطره‌ای خوش از سفر به این استان داشته باشند.

وی اضافه کرد: بر اساس گفته مسئولان راهنمایی و رانندگی روزانه به طول معمول ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌ها و خیابان‌های قم تردد می‌کنند که این میزان در ایامی چون نوروز چند برابر می‌شود بنابراین باید در کنار ارائه خدمات مناسب اطلاع‌رسانی صحیحی هم صورت بگیرد تا گردشگران نوروزی هیچ مشکلی در جاده‌های استان نداشته باشند.

پیریایی با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف و قوت برای برطرف کردن مشکلات و تقویت نکات مثبت در امر خدمت‌رسانی گفت: باید تلاش کنیم هر سال خدمات مناسب‌تر و بهتری به زائران و مسافران در طول سال ارائه کنیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfmcdy.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما