دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 27773
نماینده قم در مجلس:

خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی، صنعت و تجارت است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، از صنعت، معدن و تجارت به عنوان خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی یاد کرد.
خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی، صنعت و تجارت است
به گزارش قم نیوز ، احمد امیرآبادی در دیدار با رییس این سازمان افزود: اگر می خواهیم بزرگترین خدمت به مردم بکنیم، باید بیشتر از همه در صنعت و معدن و تجارت کار کنیم، چراکه اشتغال، ثبات اشتغال و کارآفرینی از این طریق امکانپذیر است.
 
وی ادامه داد: در سازمان صنعت، معدن و تجارت فقط باید کار شود و به دور از کار سیاسی و حزبی به مردم خدمات ارائه شود.
 
امیرآبادی اضافه کرد: شما تمام توان خود را برروی صنعت و معدن و تجارت بگذارید و با ارایه راهکار به دنبال ارتقای استان باشید و ما نمایندگان نیز از شما حمایت خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تولید و کار در استان قم برای ما خیلی مهم است افزود: از این فرصت پیش آمده بیشترین استفاده را بکنید.
 
وی خاطرنشان کرد: جایگاه استان قم به دلیل وجود مراجع عظام و بزرگان و رییس مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است و به خاطر این ظرفیت مدیران استان باید بیشترین استفاده را کرده و در عمران و آبادانی قم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
 
امیرآبادی در پایان، از تغییر شاخص ها در بودجه امسال خبر داد و گفت: امسال نزدیک به صد درصد افزایش بودجه باتغییر شاخص ها داشتیم و امیدواریم در رشد استان کمک خوبی باشد.
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در این دیدار گزارشی از مشکلات بخش های سازمان ارائه کرد و اظهار داشت: بیشترین مشکل در بخش صنعت، نقدینگی و سرمایه در گردش است که با اعاده سهم صنعت از هدفمندی یارانه ها تا حدی برطرف می شود، همچنین ارزش افزوده هم از مشکلاتی است که صنعتگران را با آن مواجه کرده است.
 
\'احمد ذاکری\' گفت: معدن استان قم از ظرفیت های بالایی برخوردار است که با کوشش دستگاه های اجرایی می توان از این ظرفیت به نحو بهتری استفاده کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfmed0.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما