جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 25793

مستحق شکست برابر صبا نبودیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه مستحق شکست برابر صبا نبودیم گفت: داور در صحنه‌های گل صبا، دچار اشتباه شد.
مستحق شکست برابر صبا نبودیم
به گزارش قم نیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر صبای قم در هفته نخست لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: هر دو تیم به دنبال کسب حداکثر امتیاز از بازی نخست خود بودند اما صبا از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و برنده بازی شد.

وی گفت: نیمه اول نیمه خوبی برای ما بود بازی را در اختیار داشتیم اما در نیمه دوم صبا جلو کشید با این حال من انتظار بیشتری از صبا داشتم و فکر کنم صبا در هفته‌های آتی بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: مستحق شکست برابر صبا نبودیم و فکر می‌کنم شایسگی کسب امتیاز را داشتیم و ذوب آهن بدون شک هفته به هفته بهتر می‌شود.

گل محمدی در پاسخ به سوالی در مورد بی‌احترامی مسلمان به نیمکت صبا پس از گل تساوی ذوب آهن بیان کرد: من چنین چیزی ندیدم و سوالی شما برداشت شخصی شما از آن صحنه است اما به طور کلی در صورتی که هر حرکت زشتی صورت بگیرد برخورد می‌کنم.

وی با انتقاد از داور مسابقه عنوان کرد: داور در صحنه‌های گل صبا، دچار اشتباه شد و در گل اول خطای بی‌مورد و سختگیرانه‌ای گرفت و در صحنه گل دوم هم خطا روی دروازه‌بان صبا حادث شده بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره بازی با تراکتورسازی در هفته دوم تصریح کرد: لیگ بازی آسانی ندارد وتراکتورسازی تنها تیم قدرتمند لیگ نیست و سعی می‌کنیم امتیاز بازی‌های خانگی را جمع کنیم البته تراکتورسازی با پیروزی بر فولاد با روحیه بالایی به دیدار ما می‌آید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmed0.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما