يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 26783

صبای قم از مرحله یک شانزدهم نهایی وارد جام حذفی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم پس از اعلام برنامه جام حذفی فوتبال کشور از مرحله یک شانزدهم نهایی وارد جام حذفی می‌شود و در صورت صعود از این مرحله ممکن است با تیم نفت تهران روبرو شود.
صبای قم از مرحله یک شانزدهم نهایی وارد جام حذفی می‌شود
به گزارش قم نیوز، فدراسیون فوتبال برنامه مسابقات جام حذفی فوتبال کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در سال ۹۳ را اعلام کرد که طی آن نمایندگان قم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

تیم فوتبال صبای قم که در جمع تیم‌های لیگ برتری حضور دارد پس از برگزاری چند مرحله از آغاز جام حذفی وارد گردونه این مسابقات می‌شود اما حریف این تیم هنوز مشخص نیست.

مسابقات جام حذفی کشور از مرحله نخست با حضور قهرمانان فوتبال استان‌ها آغاز می‌شود و پس از طی ۴ مرحله، از مرحله پنجم ۱۶ تیم صعود کرده از مرحله قبل با ۱۶ تیم لیگ برتری در دور یک شانزدهم نهایی روبرو می‌شوند.

این در حالی است که قرار است از امسال، مسابقات جام حذفی کشور از مرحله یک چهارم نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما مسابقات مراحل پیشین از جمله نخستین بازی صبای قم، به صورت تک بازی برگزار می‌شود و میزبان آن را قرعه کشی مشخص می‌کند.

تیم فوتبال صبای قم در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف یکی از چهار تیم گهر دورود، استقلال آبی تهران، شهرداری اردبیل و یا یزد لوله می‌رود در حالی که این تیم سابقه بازی با گهر دورود در تنها حضور این تیم در لیگ بر‌تر فوتبال و نیز برگزاری بازی دوستانه با شهرداری اردبیل را دارد.

تیم فوتبال صبای قم در صورت پیروزی در مرحله یک شانزدهم نهایی و حضور در جمع ۱۶ تیم پایانی به مصاف برنده دیدار تیم‌های نفت تهران با یکی از تیم‌های راهیان کرمانشاه، استقلال اهواز یا ایرانجوان بوشهر می‌رود.

صبا سال گذشته در مسابقات جام حذفی کشور در مرحله یک شانزدهم نهایی به تیم نفت امیدیه برخورد کرد و در قم مقابل این تیم یک بر صفر شکست خورد و از این مسابقات کنار رفت در حالی که باشگاه صبا در آن زمان اعلام کرده بود مسابقات جام حذفی برای این تیم اهمیت ندارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmed0.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما