پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 29483
سرپرست هیئت کاراته قم:

هیئت کاراته قم در جمع بر‌ترین هیئت‌های استانی فدراسیون کاراته قرار گرفت

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت کاراته قم با بیان اینکه کاراته کارهای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی جوانان کشور در شیراز عنوان قهرمانی را به دست آوردند، گفت: هیئت کاراته قم در جمع بر‌ترین هیئت‌های استانی فدراسیون کاراته قرار گرفت.
هیئت کاراته قم در جمع بر‌ترین هیئت‌های استانی فدراسیون کاراته قرار گرفت
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار اظهار داشت: با توجه به پایان سال ۹۳ و ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی از سوی فدراسیون کاراته، هیئت کاراته استان قم با توجه به عملکرد خود و معیارهای تعیین شده از سوی فدراسیون در جمع بر‌ترین‌ها قرار گرفت.

وی افزود: هیئت کاراته قم در میان ۳۱ هیئت استانی کشور، سومین هیئت استانی بر‌تر کشور شد و همراه با هیئت کاراته قزوین با ۱۶۱۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا موفقیت دیگری برای خانواده بزرگ کاراته قم به دست آید.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: در رده بندی انجام شده تهران، کرمانشاه و فارس با ۲۱۲۸ امتیاز در رتبه نخست قرار گرفتند، البرز با ۱۹۳۱ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و هیئت‌های قزوین و قم با ۱۶۱۷ امتیاز به طور مشترک سوم شدند.

برخوردار بیان کرد: کاراته قم با حضور یک تیم در سوپرلیگ کشور و چند تیم در مسابقات لیگ جوانه و آینده سازان کشور شایسته کسب این عنوان بود و درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات لیگ‌های پایه و آمار بالای دعوت ملی پوشان به اردوی تیم‌های ملی در کسب این موفقیت تاثیر مستقیم داشته است.

وی عنوان کرد: در سال ۹۳ نماینده قم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور شد و کاراته کاهای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی جوانان کشور در شیراز عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

سرپرست هیئت کاراته قم تصریح کرد: حضور امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی در تیم ملی کاراته و کسب مدال طلای مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی، مقام سوم مسابقات جهانی برمن آلمان و مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان در مونته نگرو اوج افتخارات بین المللی کاراته قم در سال ۹۳ بود.

برخوردار خاطرنشان کرد: امسال شرایط برای کاتای قم امیدوار کننده‌تر از قبل شد زیرا یک کاتا کای قمی به نام علیرضا خدری توانست در ترکیب تیم ملی کاتای نوجوانان قرار گیرد و به نظر می‌رسد آینده کاتای قم در سال ۹۴ روشن‌تر از گذشته است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmjd0.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما