دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 49463
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان دوره 4 ساله رياست تلخابي

مرتضايي‌كيا سرپرست هیأت بدن‌سازي و پرورش‌اندام قم شد / پايان رياست قوي‌ترين مرد ايران

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست جدید هیأت بدن‌سازي و پرورش‌اندام استان قم به‌ دنبال تغییر و تحولات در این رشته ورزشی از سوی فدراسیون بدن‌سازي و پرورش‌اندام معرفی و برای اداره این هیأت فعالیت خود را آغاز کرد.
مرتضايي‌كيا سرپرست هیأت بدن‌سازي و پرورش‌اندام قم شد / پايان رياست قوي‌ترين مرد ايران
به گزارش قم نیوز، هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم به شمار می‌رود که از تعداد ورزشکاران زیادی برخوردار است و به واسطه میزان بالای علاقمندی قمی‌ها به این رشته، باشگاه‌های متعددی نیز زیر مجموعه رشته‌های متنوع این هیأت ورزشی هستند.

هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام از سال‌های دور به واسطه اشتیاق بسیار زیادی که اکثر جوانان ورزشکار به ورزش‌های متنوع زیر مجموعه آن دارند، با جذب استعدادهای رده‌های سنی مختلف در میادین داخلی و برون‌مرزی موفقیت‌های متعددی را برای ورزش قم به ارمغان اورده است.

 

* پایان ریاست تلخابی در هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم

بدن‌سازی و پرورش‌اندام در رقابت‌های مختلف کشوری و همچنین پیکارهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی موفقیت‌های خوب و قابل توجهی برای ورزش قم کسب کرده ولی به دنبال پایان دوره چهار ساله رئیس قبلی آن یعنی مجید تلخابی، اخیرا با تغییراتی در راس مدیریت خود مواجه شده و تغییراتی در سایر بخش‌های آن نیز انتظار می‌رود.

در ششمین روز اردیبهشت ماه سال 1392 بود که با برگزاری مجمع انتخابات هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم در حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل وقت ورزش و جوانان استان قم، مجید تلخابی با انتخاب اعضای مجمع این هیأت به عنوان رئیس جدید برگزیده شد اما تلخابی با پایان دوره چهار ساله ریاست خود دیگر در این مسوولیت نیست.

تغییر در رأس مدیریت هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم در حالی ایجاد شد که مجید تلخابی رئیس این هیأت فعالیت‌هایی مثمرثمری در زمینه توسعه رشته‌های متنوع این هیأت ورزشی داشت و خود نیز از قهرمانان سرشناس ورزش قم در چند رشته از جمله پاورلیفتینگ و قوی‌ترین مردان به شمار می‌رفت.

در پی این تغییر و تحولات در راس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم، اداره ‌کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام ایران به عنوان متولی این رشته ورزشی به این جمع‌بندی رسیدند که تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت، فرد دیگری به جای مجید تلخابی به‌ عنوان سرپرست در راس امور قرار بگیرد.

 

* ابلاغ سرپرستی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام برای مرتضایی‌کیا

به همین منظور موسی مرتضایی‌کیا که از وی شناخت چندانی در دست نیست، به‌ عنوان سرپرست هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم منصوب شد و تا وی مسوولیت مدیریت رشته‌های متنوع فعال در این هیأت را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات را بر عهده گیرد.

مرتضایی‌کیا در حالی به‌ عنوان سرپرست هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم منصوب شد که ابلاغ وی برای سرپرستی هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از سوی ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام ایران صادر شده است.

در متن این ابلاغ آمده است: برادر ارجمند جناب آقای موسی مرتضایی‌کیا؛ نظر به تعهد و بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم اداره کل ورزش و جوانان طی نامه شماره 7098/2/76 ح مورخ 1396.3.6 و به استناد تبصره سه ماده 10 آیین‌نامه هیات‌های ورزشی، جنابعالی را به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم منصوب می‌نمایم، لازم است با هماهنگی اداره کل محترم استان ظرف مدت سه ماه نسبت به فراهم کردن مقدمات و برگزاری مجمع انتخابات هیأت استان اقدام کنید.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfmjdj.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما