يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 47483
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س):

مسؤولان در نیمه شعبان نباید از حرم حضرت معصومه(س) غافل شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) گفت: هر چند برنامه نیمه شعبان ویژه مسجد مقدس جمکران است اما مسؤولان در این مناسبت مذهبی نباید از حرم حضرت معصومه(س) غافل شوند چرا که زائران مسجد جمکران در حرم حضرت معصومه(س) نیز حضور خواهند یافت.
مسؤولان در نیمه شعبان نباید از حرم حضرت معصومه(س) غافل شوند
به گزارش قم نیوز، جواد جهانگیرزاده شنبه شب در نشست ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در صحن فاطمی و ضلع شرقی آستان مقدس حضرت معصومه(س) طی ایام نوروز اظهار کرد: جمعیت شرکت کنندگان در برنامه‌های فرهنگی نوروز حرم نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه برنامه تحویل سال با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی و حضور جمعیت قابل توجهی از مردم در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شد، اضافه کرد: درمانگاه حرم به صورت 24 ساعته خدمات امدادی و درمانی را به زائران ارائه کرده و موزه آستان مقدس نیز با برنامه‌ریزی مطلوبی هر روزه برای استقبال از بازدیدکنندگان باز بوده است.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده شهروندان شهر کریمه اهل بیت(ع) از برنامه‌های مناسبتی که در ساعت‌های مختلف در شبستان امام خمینی برگزار شده استقبال مطلوبی دارند.

وی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات نوروز دستگاه‌های مختلف اجرایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در راستای خدمات‌رسانی به زائران مشارکت مطلوبی داشته‌اند، مطرح کرد: امیدواریم با مشارکت شهرداری بتوانیم سرویس‌های بهداشتی را در ضلع شمالی نیز ایجاد کنیم.

جهانگیرزاده با اشاره به اینکه خادمان حرم حضرت معصومه(س) به صورت مستمر برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران در تلاش هستند، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای ماه شعبان اقدامات مختلف فرهنگی در شبستان دنبال می‌شود.

وی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به عنوان قطب فرهنگی شهر قم نام برد و یادآور شد: مجموعه‌های مختلف فرهنگی می‌توانند از ظرفیت‌های آستان مقدس در راستای اجرای برنامه‌های خود استفاده کنند؛ امیدواریم با استمرار مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مردمی بتوانیم کمیت و کیفیت خدمات حرم مطهر حضرت معصومه(س) را افزایش دهیم.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: هر چند برنامه نیمه شعبان ویژه مسجد مقدس جمکران است اما مسؤولان در این مناسبت مذهبی نباید از حرم حضرت معصومه(س) غافل شوند چرا که زائران نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران در حرم حضرت معصومه(س) نیز حضور خواهند یافت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfmjdj.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما