قم نيوز : قم نیوز: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی نقش مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی را فردا یک شنبه ۳ خرداد برگزار می کند.
برگزاری نشست علمی نقش مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی
به گزارش قم نیوز، گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که برگزار کننده این نشست علمی است هدف از برگزاری آن را بررسی نقش نقش مطالعات قرآنی در تولید علوم انسانی اسلامی ذکر کرده است.

مراد از تحول علوم انسانی و ضرورت آن،‌ نقش قرآن و مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی و قابلیت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و به ویژه گروه قرآن پژوهی در راستای هدایت و اجرای تحول از محورهای اصلی مباحث این نشست علمی است که توسط سخنرانان دنبال می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیّدهادی عربی، دانشیار گروه اقتصاد و رئیس پژوهشگده علوم اجتماعی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین مسعود آذربایجانی، دانشیار گروه روان شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و محمد فتحعلی خانی، استادیار گروه فلسفه و کلام و رئیس پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه سخنرانان این نشست علمی هستند.

نشست علمی یاد شده فردا یک شنبه ۳ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲.۳۰ در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،‌ جنب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و دبیر علمی آن حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر سعیدی روشن دانشیار گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

حضور دانشجویان، طلاب و علاقه مندان به موضوع تحول علوم انسانی در نشست علمی نقش مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی آزاد است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmmdm.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما