سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 28583
در 48 ساعت گذشته صورت گرفت

انجام 24 عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: در 48 ساعت گذشته 24 عملیات توسط نیروهای‌ آتش‌نشانی شهرداری قم صورت گرفته است.
انجام 24 عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به عملکرد 48 ساعت گذشته سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم اظهار کرد: طی این مدت 24 عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی صورت گرفته است که از این تعداد 14 عملیات به حریق، ‌سه عملیات به ایمن‌سازی و هفت عملیات به نجات اختصاص یافته است.
 
وی خاطرنشان کرد: هفت عملیات نجات شامل سه عملیات نجات از آسانسور،‌ سه عملیات نجاتِ محبوس شدن در داخل اتاق و یک عملیات انگشتربری بوده است.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با اشاره به عملیات‌های ایمن‌سازی گفت: عملیات‌های ایمن‌سازی در 48 ساعت گذشته به یک عملیات قطع آژیر، یک عملیات نشت سوخت از خودرو و یک عملیات ایمن‌سازی احتمال سقوط خودرو به چاله اختصاص یافته بود.
 
وی همچنین عملیات‌های حریق را شامل سه حریق منزل، دو حریق مغازه، یک حریق ترانس برق، یک حریق ساختمان نیمه‌کاره و هفت حریق ضایعات اعلام کرد و گفت: این حریق‌ها توسط نیروهای عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم اطفاء شده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfmtd0.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما