جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 47573
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ تنیس استان قم خبر داد

2 تنیسور قم در تیم‌های ملی / قم آماده کسب عناوین برتر تنیس ایران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ تنیس استان قم گفت: در سال جاری نیز با تمام توان برای کسب عناوین برتر رقابت‌های لیگ و قهرمانی تنیس کشور آماده هستیم.
2 تنیسور قم در تیم‌های ملی / قم آماده کسب عناوین برتر تنیس ایران
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی امروز، اظهار کرد: تنیس قم پیشرفت بسیار خوبی داشته است زیرا توجه و سرمایه‌گذاری قابل توجهی در سال‌های اخیر به رده‌های سنی پایه داشته‌ایم و استعدادها و نخبه‌های این رشته به خوبی قابلیت‌های خود را نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: رونق بسیار خوبی در این رشته ورزشی ایجاد شده، مسابقات استانی در قالب لیگ و قهرمانی تنیس قم به خوبی، با کیفیت بالا و با نظم قابل قبولی برگزار می‌شود و اعزام‌ها به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور نیز به موقع انجام می‌گیرد، تمام این اتفاقات موجب شده تا تنیس قم همواره در اوج باشد.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم اضافه کرد: هیچ وقت سابقه نداشته که تنیس قم در تیم‌ ملی بزرگسالان ایران نماینده داشته باشد و ملی‌پوشی از تنیس قم در مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه به میدان برود، اما امسال این اتفاق رخ داد و شاهد حضور تنیسور ملی‌پوش قم در این تیم و این رقابت‌ها بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امیرحسین بادی به عنوان یکی از بهترین‌های تمام سال‌های فعالیت تنیس قم، عضو تیم ملی تنیس بزرگسالان ایران است و در نخستین بازی تیم ملی ایران در فصل 2017 تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی پاکستان عضو تیم ملی بود.

خاتمی عنوان کرد: علاوه بر بادی، شاهد حضور یکی دیگر از استعدادها و نخبه‌های تنیس قم یعنی سینا یوسف‌زاده در تیم ملی تنیس زیر 14 سال پسران ایران هستیم، ضمن اینکه مهدی آدابی نیز با رنکینگ شماره یک پسران تنیسور رده سنی زیر 16 سال ایران توانمندی بسیار بالایی برای درخشش و رسیدن به تیم ملی دارد.

وی یاد آور شد: یک ملی‌پوش دیگر تنیس قم محمدحسین جلالیان است که رنکینگ 14 تنیسورهای رده سنی زیر 18 سال ایران را در اختیار دارد و دیگر تنیسورهای قم نیز امسال در کنار این نفرات آماده درخشش در مسابقات مختلف کشوری و کسب عناوین برتر همانند سال گذشته هستند، ضمن اینکه از هم اکنون آماده حضور در رقابت‌های جام رمضان تنیس ایران و همچنین یک رقابت بین‌المللی این رشته می‌شویم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfmtdj.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما