پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 25603

قمی‌ها گرم‌ترین روزهای سال را تجربه می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان قم گفت: از بعد از ظهر امروز تا یکشنبه هفته آینده هر روز دما افزایش داشته و به بالای 46 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید،‌ به‌گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود گر‌مترین روزهای استان قم در سال را سپری کنیم.
قمی‌ها گرم‌ترین روزهای سال را تجربه می‌کنند
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی برای امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد و گرد و خاک در بعد از ظهر پیش‌بینی کرد و گفت: سمت باد شرقی و حداکثر سرعت وزش باد ۶۵ کیلومتر در ساعت است.

وی با بیان اینکه کمینه و بیشینه دما برای امروز به ترتیب ۲۳ و ۴۲ درجه سانتی‌گراد است خاطرنشان کرد: با افزایش سرعت وزش باد دامنه دید کمتر خواهد شد چرا که سمت وزش باد شرقی است و گرد و خاک از سمت شرق وارد استان می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم اظهار کرد: فردا نیز مانند امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود با این تفاوت که سرعت باد حداکثر به ۵۰ کیلومتر در ساعت رسیده و همچنین غلظت گرد و خاک هم رقیق‌تر خواهد شد.

وی یکی از اتفاقات مهم جوی طی روزهای آینده را افزایش دمای محسوس عنوان کرد و گفت: از بعد از ظهر امروز تا یکشنبه هفته آینده هر روز دما افزایش داشته به ‌گونه‌ای که به بالای ۴۶ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و پیش‌بینی می‌شود طی این مدت گر‌م‌ترین روزهای استان قم در سال رقم بخورد.

قاضی با بیان اینکه از روز دوشنبه نیز دما به صورت محسوس کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: هفته آینده در بعد از ظهرها با پدیده وزش باد روبه‌رو خواهیم بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmvd0.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما