شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 22093

زنان باید به جایگاه مادری خود واقف باشند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه روحیات و خلقیات مادر در فرزند موثر است، تأکید کرد: زنان باید به جایگاه مادری خود واقف باشند.
زنان باید به جایگاه مادری خود واقف باشند
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی ظهر شنبه در درس تفسیر خود با اشاره به وضعیت غرب در بحث همجنس بازی گفت: این کاری که امروز در برخی کشورهای غربی رایج است انعام و گرگ و سگها نیز آن را انجام نمی‌دهند و در خلقت آنان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این عمل زشت نه تنها با فطرت آدمی بلکه با فطرت طبیعت و جهان خلقت سازگار نیست و قوم لوط هم در نهایت به علت بی اعتنایی به پیامبرشان و دست برنداشتن از این کار به سزای اعمال خود رسیدند.

این مرجع تقلید گفت: همجنس گرایان که ایران را به علت تن ندادن به این کارهای زشت تحریم می‌کنند از گرگ و سگ هم پست ترند که کاری را می‌کنند که با نظام آفرینش همخوانی ندارد.

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه اینها باید از سرنوشت قوم لوط عبرت بگیرند اظهار داشت: قرآن کتابی برای همیشه و برای همه مردم است و همه باید از پیام‌های آن عبرت بگیرند.

وی تاکید کرد: این داستان تنها برای آن روز نیست و امروز هم می‌تواند به وقوع بپیوندد به همین دلیل قرآن بر عبرت گیری از این عذابها و چرایی آن تاکید دارد.

این مفسر قرآن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برتری قرآن و پیامبر اسلام بر سایر کتب و پیامبران اضافه کرد: قرآن مهیمن بر همه کتب آسمانی است و تنها متن تحریف نشده است و پیامبر اسلام شانی بالاتر از سایر انبیاء دارد.

آیت الله جوادی در ادامه با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) ایشان را الگو برای همه زنان دانست و افزود: زنان باید به جایگاه مادری خود واقف باشند زیرا خلیفه الله توسط مادر متولد می‌شود.

وی با بیان اینکه روحیات و خلقیات مادر در فرزند موثر است اظهار داشت: کمالات و آلودگی‌ها از طرف مادر به فرزند منتقل می‌شود لذا اهمیت توجه مادر به مسایل دینی و اخلاقی بسیار مهم است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmxd0.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما