شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 28033
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

برگزاری همایش تجلیل از گروه‌های تبلیغی فعال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه کارگروه تبلیغی یک کار اثرگذار و بسیار گسترده‌تر از کار تبلیغ فردی است از برگزاری همایش تجلیل از گروه‌های تبلیغی فعّال، برتر و موفق در سال 92 و 93 خبر داد.
برگزاری همایش تجلیل از گروه‌های تبلیغی فعال در قم
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی گفت: امسال تصمیم گرفته شده با هدف ایجاد انگیزه بیشتر و ایجاد رقابت سالم فرهنگی تبلیغی بین گروه‌های تبلیغی و الگو‌سازی و معرفی الگوهای تبلیغی در بین تبلیغ گروهی به سایر مبلغان، نهادها و سازمان‌ها، این همایش را برگزار کنیم.
 
وی یکی از فعالیت‌های مهم دفتر تبلیغات اسلامی و از سیاست‌های نوین تبلیغی را تأسیس گروه‌های تبلیغی در بین مبلغان فعال، تلاشگر و کارآمد دانست و افزود: بیش از 280 گروه تبلیغی در دفتر تبلیغات ثبت شده‌اند و برخی از آنها مجوز فعالیت از دفتر را دریافت کرده‌اند.
 
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر گروه‌های تبلیغی گفت: از سوی دفتر مقام معظم(مدظله) ساماندهی گروه‌های تبلیغی و ارائه مجوز فعالیت گروهی به دفتر تبلیغات اسلامی سپرده شده است و اکنون گروه‌های تبلیغی ساماندهی شده، در عرصه‌های دانش‌آموزی، مناطق محروم، کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز ویژه تبلیغی، اقدام به تبلیغ گروهی می‌کنند.
 
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به حمایت‌های دفتر تبلیغات اسلامی از گروه‌های تبلیغی اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی علاوه بر اعزام گروه‌ها حمایت ویژه‌ای از گروه‌ها در مناسبت‌ها دارد. دوره‌های آموزشی برای گروه‌های تبلیغی تدارک دیده شده و جلسات گروه‌ها را ساماندهی کرده و فضای لازم را در اختیارشان قرار می‌دهد.
 
وی به برگزاری همایش تجلیل از گروه‌های تبلیغی اشاره کرد و افزود: این همایش 25 دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود 14 گروهی که در مناسبت‌های مختلف تبلیغی در این دو سال با ما همکاری کرده و اعزام شده‌اند بر اساس شاخص‌های مصوب کمیته کارشناسی انتخاب شده‌اند مورد تجلیل قرار می‌گیرند و 3 گروه تبلیغی که فعالیت‌های ویژه‌ای در عرصه آموزش، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و تبلیغ جهادی داشتند، به صورت جداگانه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 
حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: این همایش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfmxd0.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما