پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 48013
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله علوی گرگانی:

کاندیداهای انتخابات باید به وعده‌های خود عمل کنند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه معیارهای کاندیدای اصلح برای مردم بیان شود، گفت: نامزدهای انتخابات اگر به وعده‌های خود عمل نکنند در قیامت باید پاسخگو باشند.
آیت الله علوی گرگانی: کاندیداهای انتخابات باید به وعده‌های خود عمل کنند
آیت الله علوی گرگانی: کاندیداهای انتخابات باید به وعده‌های خود عمل کنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار رئیس قرارگاه اعزام مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر حرکتی که انسان انجام می‌دهد فردی باشد یا اجتماعی اگر با اخلاص توأم باشد بی شک خداوند کمک می‌کند؛ این مطلبی است که به صورت صریح در قرآن ذکر شده است.

وی با بیان اینکه اخلاص در کارهای اجتماعی سخت‌تر از فردی است زیرا فرد در کار جمعی اختیار خود را دارد اما دیگران را ندارد، گفت: یکی از مصادیق کار اجتماعی انتخابات است.

این استاد سطوح عالی حوزه ابراز کرد: نباید افرادی بیایند و در زمان انتخابات فردی را به عنوان کاندیدای شایسته معرفی کنند به طوری که فرد دیگر که صالح‌تر است حقوقش ضایع شود. این افراد باید معیارهای فرد اصلح را بیان کنند نه معرفی فرد مورد نظرشان؛ تا مردم خود کاندیدای اصلح را برگزینند.

وی در این زمینه ادامه داد: انتخابات زمانی مردمی است که مردم خودشان انتخاب کنند. نباید مردم در جامعه سرگردان شوند و کامشان را تلخ کرد.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: کسی را که عده‌ای به عنوان فرد اصلح معرفی می‌کنند اگر به وعده‌هایش عمل نکرد در قیامت باید پاسخگو باشند.
انتهای پیام/ 137
وی افزود: در بیان معیارهای فرد اصلح، کلیات را عنوان کنید نه جزئیات شخصی تا حقی پایمال نشود.
https://qomnews.ir/vdcfmxdj.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما