شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 31093
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم خبر داد

اختصاص ۸۰ میلیارد تومانی از اعتبارات سفر رهبری در سال ۹۴

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم گفت: در سال ۹۴ بر اساس توافقات سال گذشته نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تخصیص داده می‌شود.
اختصاص ۸۰ میلیارد تومانی از اعتبارات سفر رهبری در سال ۹۴
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی در مراسم معارفه فریدون همتی سرپرست استانداری قم که صبح امروز در تالار امام جواد(ع) برگزار شد، با بیان اینکه استان قم در سال‌های اخیر حرکت‌ها و جهش‌های مناسبی داشته است اظهار داشت: به برکت سفر رهبر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور بسترهای مناسبی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در استان فراهم شده است.

وی افزود: پروژه‌ها و دستورات رهبر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور اکنون در دستور کار مدیران استانی قرار گرفته است و مدیران استانی برای پیشبرد این پروژه‌ها از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم با اشاره به اینکه به برکت سفر رهبر انقلاب اسلامی ۷۵ میلیارد تومان در سال گذشته برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به استان قم اختصاص یافته است مطرح کرد: در سال ۹۴ بر اساس توافقات سال گذشته نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تخصیص داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استانداری با بودجه‌های استان قم در سال جاری شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد عنوان کرد: وضعیت آب استان قم مشکلات متفاوتی به دنبال داشته است که به همت مدیران استانی و همکاری مسئولان ملی بخشی از این مشکلات با پروژه‌های مختلف برطرف شده و پروژه آبرسانی به کهک بخشی از این حرکت‌های عمرانی است.

رضوی از اجرای ۳۵ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفر استانی رئیس جمهور با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان یاد کرد و گفت: برای اتمام این پروژه‌ها اعطاء تسهیلات لازم به بانک مرکزی ابلاغ شده است.

وی به وضعیت شهر قم در حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: تاکنون برای هوشمند سازی کنترل ترافیک، بهسازی خیابان‌ها و جاده‌ها و اجرای پروژه‌های عمرانی شهری در استان قم اقدامات مناسبی انجام شده است.

رضوی خاطرنشان کرد: در راستای تقسیم‌بندی برنامه‌های استانی برخی از پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های خاصی برخوردار است که باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف استانی برای اتمام آن‌ها گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه گسترش حوزه گردشگری و جذب توریسم مذهبی در استان قم باید مورد توجه مدیران استانی قرار گیرد تصریح کرد: روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در استان قم مطلوب بوده است اما این روند می‌تواند با سرعت بیشتری دنبال شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم با تاکید بر اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار سابق قم اقدامات مناسبی برای برطرف‌سازی مشکلات این استان انجام داده است گفت: امیدواریم با حضور فریدون همتی به عنوان سرپرست جدید استانداری بتوانیم در راستای تحقق اهداف نظام، گام‌های بلندتری برای خدمات‌رسانی به مردم قم برداریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmxdm.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما