چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 51073
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس پليس آگاهي استان قم خبر داد

سرقت از زائران در قم توسط 4عضو يک خانواده

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي استان قم با اشاره به دستگيري چهار نفر سارق غيربومي کيف زن در قم گفت: اين افراد عضو يک خانواده بوده و در تحقيقات پليس به 20فقره سرقت از زائران اعتراف کردند.
سرقت از زائران در قم توسط 4عضو يک خانواده
به گزارش قم نیوز، احمد کرمی اظهار کرد: با توجه به وصول تعدادی پرونده سرقت از زائران حضرت کریمه اهل بیت(س) موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: بلافاصله ضمن تشکیل کمیسیون ویژه سرقت در پلیس آگاهی استان اکیپ‌هایی از مأموران آگاهی و انتظامی به صورت نامحسوس اقدام به گشت زنی در حرم مطهر کرده و سرانجام سارقان که چهار عضو یک خانواده بودند دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: متهمان در پلیس آگاهی به 20فقره سرقت از زائران اعتراف کرده و در بازرسی از منزل آنها 12 کیف زنانه و تعداد قابل توجهی گوشی تلفن همراه کشف شد.

وی افزود: چون برخی از سرقت‌ها به پلیس اعلام نشده تلاش برای شناسایی تمامی مالباختگان ادامه دارد بنابراین از کسانی که مورد سرقت واقع شده اند درخواست می‌شود تا به پلیس آگاهی استان قم مراجعه کنند.

کرمی گفت: شهروندان قمی و زائران در اماکن مذهبی و یا عمومی هرگز کیف خود را هنگام نماز رها نکرده و گوشی تلفن همراه را در زمان شارژ رها نکنند و حتی المقدور از آوردن پول زیاد، طلا و لوازم غیرضروری در اماکن شلوغ خودداری کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfmxdt.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما