دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 17053
در جلسه با رئیس اتحادیه صنف درودگران قم صورت گرفت

تاکید شهردار قم بر تعیین تکلیف زمین‌های شهرک صنوف

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: جلسه‌ای با حضور کارشناسان اتحادیه درودگران و سازمان میادن میوه و تره‌بار تشکیل شد تا راهکارهای برون‌رفت از مشکلات و رسیدن به نتیجه مطلوب مشخص شود.
تاکید شهردار قم بر تعیین تکلیف زمین‌های شهرک صنوف
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار رئیس و جمعی از اعضای اتحادیه درودگران قم اظهار داشت: با گذشت 20 سال از تاسیس و راه‌اندازی شهرک صنوف به دلیل مشکلات موجود، این شهرک شاهد تحول و رشد آنچنانی نبوده است.
 
وی افزود: درودگران از اصناف قدیمی هستند که برای نخستین‌بار زمین‌های شهرک را خریداری کرده، ولی به دلیل مشکلاتی که وجود داشت موضوع زمین‌های واگذار شده این شهرک به آنها، رونقی نداشته است.
 
شهردار قم در ادامه خطاب به مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار خواستار رسیدگی جدی و فوری مشکل زمین‌های اتحادیه درودگران استان قم شد.
 
وی تصریح کرد: جلسه‌ای با حضور کارشناسان اتحادیه درودگران و سازمان میادین میوه و تره‌بار تشکیل تا راهکارهای برون رفت از این مشکلات و رسیدن به نتیجه مطلوب مشخص شود.
 
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم هم در این جلسه خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته جلساتی پیرامون رسیدگی به مشکلات زمین‌های اتحادیه درودگران در شهرک صنوف برگزار شده که همیشه بدون نتیجه و عدم پیگیری طرفین به جایی نمی‌رسید.
 
در ادامه این نشست، رئیس اتحادیه درودگران استان قم ضمن انتقاد از عملکرد گذشته مسئولان مدیریت شهری مبنی بر کم کاری و عدم توجه به مشکلات و دغدغه صنفی کارگران قمی خواستار پیگیری و عنایت ویژه شهردار کلانشهر قم در مورد بهبود وضع موجود شد.
 
مجتبی صفایی اظهار داشت: 22 سال پیش با پیشنهاد شهرداری و مساعدت اتحادیه درودگران استان قم حدود 70 نفر از درودگران برای تاسیس و آبادانی شهرک صنوف مبالغ زیادی را صرف خرید زمین‌های قطعه‌بندی شده کردند، اما امروز بعد از گذشت بیش از دو دهه حتی شاهد کوچک‌ترین تغییر و تحول که نشانه آبادانی این شهرک باشد، نیستیم.
 
وی ادامه داد: اعضای این اتحادیه به عنوان سرمایه‌گذاران اصلی سال‌های آغازین تاسیس این شهرک، بزرگ‌ترین ضررکنندگان این اقدام محسوب می‌شوند، به طوری‌ که 20 نفر از مالکان دارفانی را وداع گفته‌اند و تعدادی دیگر پیر و از کار افتاده شده‌اند.
 
صفایی از مدیریت جدید شهری قم خواست تا با عنایت ویژه و جدیت در کار، این مشکل را که امروز به معضلی برای اتحادیه تبدیل شده حل و فصل کند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfmxdy.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما