پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 14245
عضو مرکز پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب عنوان کرد

انتخابات ایران زیر ذره‌بین تحلیل‌گران و سیاسیون غرب

قم نيوز : قم نیوز: عضو مرکز پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: انتخابات و میزان مشارکت مردم در این حماسه به دلیل جایگاه ایران در منطقه زیر ذره‌بین تحلیل‌گران و سیاسیون غرب قرار گرفته است.
انتخابات ایران زیر ذره‌بین تحلیل‌گران و سیاسیون غرب
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ذبیح‌الله نعیمیان امروز اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد انتخابات پیش رو چشم همه جهان را معطوف خود کرده است.
 
وی افزود: جهان با دو نوع رویکرد ناظر بر انتخابات ایران است که بخشی از این رویکرد به سازمان‌های بین المللی و جهانی اختصاص دارد.
 
عضو مرکز پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب ادامه داد: برای نتیجه و چگونگی برگزاری انتخابات ایران تحلیل‌هایی در برابر مردم جهان وجود دارد که سازمان‌های جهانی در این تحلیل‌ها نقش واسطه‌ای ایفا می‌کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بازیگران سیاسی بین‌المللی اشاره کرد و بیان داشت: مردم ایران بر خلاف انتظارات تحلیل‌گران و بازیگران سیاسی غرب و با ایمان به مشیت الهی پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و نام شخصی که از نظر ایشان صلاحیت پوشیدن ردای ریاست جمهوری را دارد به صندوق می‌اندازند.
 
نعیمیان تصریح کرد: خدا در خلقت حماسه‌ای که مردم ایران در آن نفش دارند تمام تحلیل‌ها و نظریات سیاسیون غرب را نادیده می‌گیرد و نظام را در حفظ و بقای جمهوری اسلامی یاری می‌کند.
 
عضو مرکز پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب انتخابات ایران را حساس‌ترین موضوعی عنوان کرد که مورد توجه عمومی به ویژه بازیگران رقیب قرار دارد.
 
وی اضافه کرد: آنچه توجه و حساسیت غرب را به دنبال دارد نفس برگزاری انتخابات در ایران نیست بلکه جایگاه رفیع ایران در منطقه است که دشمن به هر تغییر و تحولی که در این کشور رخ می‌دهد حساس می‌شود و منافع خود را در این رخدادها جست‌وجو می‌کند.
 
نعیمیان بیان کرد: مردم ایران باید آگاه باشند غربی‌ها مسئله انتخابات را بهانه کرده‌اند تا میزان حضور در صحنه‌های سیاسی و حمایت آنان از نظام را مورد سنجش قرار دهند.
 
وی تصریح کرد: آنچه بر روند تحلیل‌های روزانه آنان تاثیرگذار است اصل مشارکت مردم در تمام انتخابات‌هایی است که تقریبا در ایران برگزار می‌شود.
 
عضو مرکز پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب خاطرنشان کرد: از نظر تحلیل‌گران سیاسی، مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده جایگاه ایران در منطقه است که می‌تواند بستر خرسندی و یا ناخوشایندی آنان را فراهم کند.
 
نعیمیان گفت: مردم ایران اسلامی باید بدانند اکنون دشمن طراز سنجش خود را انتخابات مشابهی می‌داند که میزان بالای مشارکت در آن نمودار بوده است و اکنون اگر از شاخصه انتخابات‌های پیشین مشارکت کمتر باشد بستر سوء‌استفاده دشمن از این واقعه علیه نظام به وجود می‌آید.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcft0dy.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما