چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 26945
لیگ بر‌تر تنیس بانوان کشور

دومین شکست ویونا اسپرت قم برابر نماینده اصفهان رقم خورد

قم نيوز : قم نیوز: تیم تنیس ویونا اسپرت قم با ترکیب فائزه خداکرمی و آرزو یولقونی در دومین مسابقه خود در لیگ بر‌تر تنیس باشگاه‌های کشور برابر نماینده اصفهان شکست خورد.
دومین شکست ویونا اسپرت قم برابر نماینده اصفهان رقم خورد
به گزارش قم نیوز، مسابقات لیگ بر‌تر تنیس بانوان کشور ادامه یافت و تیم تنیس ویونا اسپرت قم در دومین گام به مصاف تیم تنیس صنایع سنگ کوهنورد اصفهان رفت و برابر این تیم مغلوب شد.

در این مسابقه تیم تنیس ویونا اسپرت قم که برای نخستین بار درلیگ بر‌تر تنیس شرکت کرده است با ترکیب فائزه خدا کرمی و آرزو یولقونی به دیدار تیم تنیس صنایع سنگ کوهنورد اصفهان رفت و در ‌‌‌‌نهایت با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف اصفهانی شکست خورد.

در این بازی و در مسابقه انفرادی نخست، آرزو یولقونی از ویونا اسپرت قم و زهرا زرکش از صنایع سنگ کوهنورد اصفهان با هم مسابقه دادند که آرزو یولقونی از قم با نتایج ۶ بر یک و ۶ بر ۳ موفق به پیروزی بر زرکش از اصفهان شد.

در دومین رقابت انفرادی، فائزه خداکرمی از ویونا اسپرت قم و سها اصغر‌زاده از صنایع سنگ کوهنورد اصفهان به دیدار هم رفتند که در این مسابقه جذاب، اصغر‌زاده در دو ست با نتایج مشابه ۶ بر ۲ پیروز شد تا در مجموع دو مسابقه انفرادی، کار به تساوی کشیده شود.

در مسابقه دو نفره و تعیین کننده تیم پیروز نیز، تیم سها اصغرزاده و زهرا زرکش از اصفهان تیم فائزه خداکرمی و آرزو یولقونی از قم را برد تا درمجموع اصفهانی‌ها با حساب ۲ بر یک فاتح این بازی شوند.

دور رفت ششمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر تنیس باشگاههای کشور در بخش بانوان به میزبانی باشگاه تنیس آمل برگزار می‌شود و ۶ تیم حاضر در این مسابقات به شکل دوره‌ای به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

البرز گاز کیش، امیر آمل، سپهر پرواز تهران، ویونا اسپرت قم، طلای ایرانیان مشهد و صنایع سنگ کوهنورد اصفهان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند و این در حالی است که در دوره گذشته این مسابقات تیم‌های گاز تهران، البرز گاز کیش و نماینده ارومیه در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcft1d0.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما