دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 32885
رئیس هیئت تیراندازی قم:

تیرانداز قمی صاحب نشان نقره نوجوانان آسیا شد

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: سیده رویا صبح خیز، بانوی تیرانداز قمی نایب قهرمان مسابقات تیراندازی نوجوانان آسیا در هند شد.
تیرانداز قمی صاحب نشان نقره نوجوانان آسیا شد
به گزارش قم نگار، حسین مهره ساز اظهار داشت: مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی شهر دهلی نو کشور هندوستان در حال برگزاری است و سیده رویا صبح خیز نماینده استان قم در این رقابت‌ها در رشته سلاح بادی کار خود را از امروز در حضور ۲۰ تیرانداز دیگر از سایر کشور‌ها آغاز کرد که با ارائه عملکرد ستودنی خود توانست به جمع هشت نفربر‌تر قاره کهن راه پیدا کند.

وی افزود: پیکارهای فینال سلاح بادی این مسابقات با حضور ۸ نفر بر‌تر و با رقابتی جذاب و دیدنی به انجام رسید که در ‌‌نهایت صبح خیز با پرتاب بیست تیر خود توانست با کسب امتیاز ۲۰۵ و نیم امتیاز ناسی قهرمان شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: صبح خیز برای کسب مدال طلای آسیا تنها ۲ دهم امتیاز کم آورد و در ‌‌نهایت این تیرانداز کشور میزبان بود که با امتیاز ۲۰۵ و ۷ دهم امتیاز صاحب عنوان قهرمانی شد.

مهره‌ساز بیان داشت: صبح خیز در ماده ۱۰ متر سلاح بادی موفق به کسب نشان نقره آسیا شد و این موفقیت بزرگ را برای تیراندازی ایران و بانوان تیرانداز استان قم به ارمغان آورد و کسب این مدال مایه مباهات مردم قم است.

وی عنوان کرد: نماینده تیراندازی قم در تیم ملی برای کسب این عنوان در مرحله پایانی با تیراندازانی از هند، تاجیکستان و چین تایپه مسابقه داد در حالی که فاطمه صالحی دیگر تیرانداز کشورمان در این دور بود که در جمع بر‌ترین‌ها قرار نگرفت.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: این برای نخستین بار است که تیراندازی قم در بخش بانوان موفق به کسب مدال از مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود و این مدال، ظرفیت خود دختران تیرانداز قم را نشان می‌دهد.

مهره ساز افزود: سیده رویا صبح خیز عضو تیم تیراندازی پاس قوامین در لیگ بر‌تر کشور است و از استعدادهای آینده تیراندازی ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcftcdm.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما