سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 13895

ضرورت دریافت مجوز برای انتشار هر محصول تبلیغات انتخاباتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: انتشار هرگونه محصول تبلیغاتی انتخاباتی از جمله تراکت، بروشور، بنر و... توسط مراکز مختلف استان باید با مجوز این اداره کل صورت بگیرد.
ضرورت دریافت مجوز برای انتشار هر محصول تبلیغات انتخاباتی در قم
به گزارش قم نیوز، ، محمد خامه یار صبح امروز در جلسه هماهنگی فعالیتهای انتخاباتی با مسئول اتحادیه خدمات رایانه ای قم که با هدف پیشگیری از جرایم تبلیغات انتخاباتی مراکز وابسته در این اداره کل تشکیل شد، گفت: با توجه به سیاست انتخابات پیش رو و تلاش همگان برای پرشور برگزار شدن این انتخابات، کارگروهی برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری استان وجود دارد که پیرو آن در این اداره کل نیز کمیته ای در این خصوص تشکیل شده تا با نظارت بر مجموعه های وابسته از جمله مراکز چاپ، نشریات، کانون های آگهی تبلیغاتی، پایگاه های اینترنتی و... از تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به ارسال قوانین و مقررات انتخاباتی به تمامی زیرمجموعه های این اداره کل اشاره کرد و ابراز داشت: واحدهای صنفی که دستگاه چاپ ندارند و با دستگاه های کوچکتری چون فتوکپی تبلیغات کاندیداها را تکثیر می کنند نیز مستثنی از این نظارت ها نیستند و لازم است مقررات انتخاباتی را رعایت کنند.

وی از برگزاری جلسات توجیهی متعددی با مسئولین مراکز وابسته به این اداره کل خبر داد و افزود: در این خصوص جلسهایی نیز با مسئولان کانون های آگهی تبلیغاتی خواهیم داشت تا نکات لازم گوشزد شود.

خامه یار انتشار هر محصول تبلیغاتی اعم از تراکت، بروشور، بنر و... توسط مراکز رایانهای را بدون مجوز این اداره کل ممنوع اعلام کرد و گفت: با توجه به تعدد کاندیداها، سفارشات تبلیغاتی از اطراف استان و حتی برخی استان های مجاور به این شهر سرازیر خواهد شد که لزوم دقت عمل به قوانین را می طلبد لذا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اعمال قانون را به دنبال خواهد داشت.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان این مطلب که علت وجود این حساسیتها برای پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی است، اظهار داشت: امیدواریم در این دوره انتخاباتی نیز همچون دوره پیشین شاهد کمترین تخلفات در این استان باشیم.

وی همکاری عموم همشهریان را در رسیدن به این هدف خواستار شد و افزود: مردم قم در صورت مشاهده هرگونه تخلف تبلیغات انتخاباتی می توانند مراتب را با شماره تلفن های ۲۹۱۶۴۶۶ و ۷۸۳۸۸۶۸ اطلاع دهند.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdcftcdy.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما