يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 26765

تیم والیبال قم با شکست برابر البرز به کار خود پایان داد

قم نيوز : قم نیوز: والیبالیست‌های قم در روز پایانی مسابقات والیبال امیدهای کشور با شکست برابر تیم والیبال البرز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
تیم والیبال قم با شکست برابر البرز به کار خود پایان داد
به گزارش قم نیوز، مسابقات والیبال دسته اول امیدهای کشور در پیشوا خاتمه یافت و تیم والیبال قم با کسب نتایجی نه چندان امیدبخش، در انتهای جدول مسابقات قرار گرفت.

با وجود مشکلاتی که والیبالیست‌های قمی در رده سنی امید با آن مواجه بودند اما پیش بینی می‌شد این تیم در پیشوا نتایجی به مراتب بهتر کسب کند کند اما در عمل این اتفاق رخ نداد و شکست‌های پیپاپی والیبالیست‌های قم یکی پس از دیگری از راه رسیدند.

پیکارهای والیبال قهرمانی دسته اول امید باشگاه‌های کشور با شرکت ۸ تیم انجام شد در حالی که ۸ تیم حاضر در این مسابقات در ۲ گروه پیکارهای خود را با هدف شناسایی تیم‌های صعود کننده هر گروه به دور دوم برگزار کردند.

تیم والیبال قم در گروه نخست این رقابت‌ها همراه با تیم‌های آذربایجان غربی، تهران و کرمانشاه در یک گروه قرار داشت در شرایطی که در گروه دوم تیم‌های توابع تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز حاضر بوده و به صورت متمرکز و تک بازی پیکارهای خود را برگزار می‌کنند.

والیبالیست‌های قمی که در دو مسابقه نخست خود مغلوب تیم‌های آذربایجان غربی و تهران شده بودند در سومین مسابقه خود برابر کرمانشاه کاری از پیش نبردند و در ‌‌نهایت در مسابقه‌ای که ۴ ست به طول انجامید با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم والیبال کرمانشاه شدند.

نماینده قم در شرایطی برابر کرمانشاه شکست خورد که در مسابقه نخست ۳ بر ۲ برابر آذربایجان غربی مغلوب شد و دومین بازی را با حساب ۳ بر یک به والیبالیست‌های تهرانی واگذار کرد.

تیم والیبال قم در مرحله رده بندی و به منظور تعیین تیم‌های اول تا شهتم مسابقه به مصاف تیم والیبال البرز رفت و با شکست عجیب و دور از انتظار ۳ بر صفر برابر این تیم، کلکسیون ناکامی‌های خود را کامل کرد.

بدین ترتیب نماینده والیبال قم با ۴ شکست متوالی به قم بازگشت و نتوانست از عیار والیبال قم دفاع کند اما در همین حال، پیش بینی می‌شود تلاش‌های اهالی والیبال قم برای توسعه این رشته در سنین پایه در آینده وضعیت بهتری را برای والیبال قم رقم بزند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfted0.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما