شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 29375
منبع : روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه (س)
امام جمعه قم:

پیروزی ملت عراق در برابر دشمنان مرهون هدایت مرجعیت شیعه است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: با فضل خدا و هدایت مرجعیت شیعه، قیام مردم عراق در برابر استعمارگران نتیجه داد.
پیروزی ملت عراق در برابر دشمنان مرهون هدایت مرجعیت شیعه است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران و خادمان عتبه حسینی در سالن محراب حرم مطهر اظهارداشت: با فضل خدا و هدایت مرجعیت شیعه، قیام مردم عراق در برابر استعمارگران نتیجه داد ما امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش مرجعیت و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران ملت عراق هستیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضور روحانیت و علما در شئون مختلف عراق و مقابله با جریان‌های تکفیری و داعش که در کنار ملت و دولت حضور دارند، امری مبارک و پرخیر و برکت است.

آیت الله سعیدی با تقدیر از مدیریت تولیت عتبات عالیات در شهر مقدس کربلا در خدمت رسانی به زائران و تلاش در مسیر برقرار تعامل با آستان‌های مقدس معصومین علیهم السلام، گفت: این حرکت مبارک و با اهمیتی است که سبب افزایش کیفی خدمت رسانی به زائران و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام می‌شود.

وی برگزاری جشنواره سالیانه «مهرجان ربیع الشهاده» در کربلا را مورد توجه قرار دارد و خاطرنشان کرد: شایسته است ناظران و کارشناسانی امور جاری در این جشنواره را بررسی و ارزیابی کنند تا نقاط قوت آن تقویت و نقاط ضعف آن نیز برطرف شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضور در محضر اهل بیت علیهم السلام و خدمت به زائران و شیفتگان معصومین، نعمت بزرگ الهی است که باید تمام استفاده را از این حضور ببریم و لحظه لحظه‌های آن را غنیمت شماریم.

در این مراسم از تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برای شرکت در جشنوره مهرجان ربیع الشهاده، به صورت رسمی دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcftmd0.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما