پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 48365
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع):

انتخابات پشتوانه بزرگی برای مسؤولان اجرایی کشور است

قم نيوز : قم نيوز: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: انتخابات یکی از موضوعاتی است که نشان‌گر قدرت ملت‌ها بوده و پشتوانه بزرگ و محکمی برای مسؤولان اجرایی است.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع): انتخابات پشتوانه بزرگی برای مسؤولان اجرایی کشور است
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع): انتخابات پشتوانه بزرگی برای مسؤولان اجرایی کشور است
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام علی‌اعظم خدابنده‌لو  اظهار کرد: مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را چند سالی است که در برابر تحریم‌های خارجی مطرح کرده و ایشان امسال قید تولید و اشتغال را بر آن افزودند چرا که وضعیت اقتصادی مردم و کشور مطلوب نیست.

وی اضافه کرد:‌ مسؤولان به خصوص دولتمردان متاسفانه به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری در عمل پافشاری و اصرار ندارند و موضوع اقتصاد مقاومتی را اجرایی نمی‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: تا کنون توسط دولت نشست‌های اقتصاد مقاومتی بسیاری برگزار شده اما خروجی مطلوبی نداشته و وضعیت اقتصادی و معیشتی ملت ایران همچنان نابسامان است و به وعده‌های که داده شده در راستای تولید و اشتغال عمل نشده است.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر تعطیلی بسیاری از کارخانجات کوچک و بزرگ در کشو، شاهد واردات بسیاری از اقلام و وسایل کم ارزش و غیرضروری هستیم، عنوان کرد:‌ دولت از تولید داخلی تا جایی که می‌توانسته حمایت نکرده است و متاسفانه در عمر چهار سال خود بیشتر برنامه هسته‌ای و مذاکرات 1+5 مطرح بود هر چند در این عرصه نیز تعهدات خارجی خوبی نداشتیم و بیشتر سفرهای خارجی در مورد هسته‌ای انجام گرفته و فرمایشات و دغدغه‌های رهبری نیز به صورت کامل و در باطن اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه دشمن در موضوع هسته‌ای یک گام از ما جلوتر است، گفت: متاسفانه با وجود مذاکرات گسترده ظرفیت‌های خودمان را محدود کردیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات یکی از موضوعاتی است که نشان‌گر قدرت ملت‌ها بوده و پشتوانه بزرگ و محکمی برای مسؤولان اجرایی است؛ مردم هر کشوری با انتخابات سروکار دارند با حضور حداکثری خود در انتخابات از اقتدار بالایی در مجامع بین‌المللی برخوردار هستند.

خدابنده‌لو با تاکید بر اینکه شرکت عموم مردم پای صندوق‌های رای اهمیت والایی دارد، مطرح کرد: انتخابات ریاست جمهوری از دو بعد اهمیت دارد نخست اینکه رئیس جمهور با رأی بالا برای احقاق حقوق ملت در مجامع جهانی پشتوانه قوی پیدا می‌کند و دوم اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای به خصوص انتخابات ریاست جمهوری که هر چهار سال یکبار انجام می‌شود خود رفراندوم بزرگی است برای تایید نظام جمهوری اسلامی ایران و رأی به رئیس جمهور یعنی رای به نظام جمهوری اسلامی ایران.

وی با طرح این پرسش که اصلح را چگونه می‌توان شناخت؟ اضافه کرد: بررسی کردن سوابق کاندیدها و تحقیق و پرس‌وجو در مورد کاندیدای مورد نظر و اینکه دشمن از طرف رضایت‌مند است یا خیر و با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای معظم له در بحث انتخابات می‌توان اصلح را انتخاب کرد.

خدابنده‌لو در پایان تصریح کرد: امیدواریم همانند 38 سال اخیر با حضور حداکثری مردم در انتخابات عزت و سربلندی نظام اسلامی در دنیا بیشتر شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftmdj.w6dcvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما