يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 14335
اصفهانیان مقدم خبر داد:

پاکسازی قم از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی توسط 500 نیروی ویژه

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از پاکسازی قم از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی توسط 500 نیروی ویژه خبر داد.
پاکسازی قم از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی توسط 500 نیروی ویژه
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم بیان کرد: با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و با توجه به اینکه باید در شهر محل هایی به منظور نصب پوسترهای تبلیغاتی جهت حفظ زیبایی شهر تعبیه میشد علاوه بر بهسازی تابلوهای ثابت در سطح شهر و محل های پرازدحام شهری و محل های برگزاری انتخابات اقداماتی دیگری نیز انجام شد.
 
وی ادامه داد: 500 نوع از انواع سازه های تبلیغاتی در نقاط پرازدحام شهری توسط معاونین خدمات شهری مناطق جانمایی شد که برخی به عنوان سازه هایی بود که از قبل جانمایی شده بود.
 
وی گفت: در محل هایی که به عنوان محل های برگزاری انتخابات مشخص شده بود خدمت رسانی ویژه ای انجام گرفت و نیروهای ویژه به منظور خدمت رسانی بهتر در این نقاط قرار داده شدند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: با اعلام ستاد انتخابات استان در فرمانداری، پاکسازی با 500 نیروی ویژه و 100 دستگاه از انواع ماشین آلات انجام گرفت.
 
وی ادامه داد: در اولویت اول نقاط حساس شهری و هسته مرکزی شهر طی 24 ساعت اول از پایان انتخابات و با توجه به اعلام ستاد انتخابات استان انجام شد و در 24 ساعت بعدی کلیه معابر به طور ویژه و به صورت شبانه روزی اعم از تاسیسات شهری اقدام به پاکسازی شده است.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcftmdy.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما