جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 51505
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم:

نوزدهمین المپیاد ورزشی مساجد و محلات در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: در نوزدهمین المپیاد ورزشی مساجد و محلات، ورزشکاران قمی در دو رده سنی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.
نوزدهمین المپیاد ورزشی مساجد و محلات در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در تابستان گفت: در ایام تعطیلی مدارس فرصت مغتنمی برای ارائه آموزش‌ در رشته‌های مختلف ورزشی به دانش‌آموزان است تا هم از نظر فکری و روحی و هم از نظر جسمانی، اوقات فراغت دانش‌آموزان به شکلی مطلوب پر شود.

وی افزود: برگزاری نوزدهمین دوره المپیاد ورزشی مساجد و محلات قم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور علاقمندان و با مشارکت این سازمان انجام می‌شود و ورزشکارانی که قصد شرکت در این رقابت‌ها را دارند باید به کانون‌های فرهنگی مساجد و محلات قم مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به رشته‌های المپیاد، تصریح کرد: این دوره از المپیاد ورزشی مساجد و محلات قم در بخش تیمی برای رقابت شرکت کنندگان در رشته‌های فوتسال، والیبال و فوتبال دستی برنامه‌ریزی شده است و ورزشکاران حاضر در مسابقات بخش انفرادی نیز برای کسب عناوین برتر 6 رشته ورزشی و محلی مسابقه می‌دهند.

رفیعی به نحوه اجرای این مسابقات اشاره کرد و گفت: رقابت‌های بخش انفرادی در رشته‌های دو سرعت، دوچرخه‌سواری، تنیس روی‌میز و کبدی با همکاری هیأت‌های این سه رشته ورزشی به انجام می‌رسد و نونهالان و نوجوانان شرکت کننده در دو رشته محلی یعنی هفت سنگ و خروس‌جنگی نیز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه فردا 6 مرداد ماه ساعت 18:30 در محل ورزشگاه شهید حیدریان برگزار و مراسم اختتامیه نیز در شهریور ماه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfttdt.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما