شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 22075

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه داوران و مربیان رزمی قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه داوران و مربیان در هر 2 بخش آقایان و بانوان رزمی قم خبر داد.
برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه داوران و مربیان رزمی قم
به گزارش قم نیوز، رضا اکرام‌فرد اظهار کرد: دوره مربیگری و داوری ورزش‌های رزمی با حضور مدرسان برجسته از فدراسیون ورزش‌های رزمی و ۲ دوره مربیگری و داوری ویژه افراد علاقه‌مند به فعالیت مربیگری در ورزش‌های رزمی به میزبانی هیئت رزمی قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در تقویم کاری خود برای سال‌جاری برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده که شامل اعزام‌ها، برگزاری مسابقات استانی، سفرهای برون‌مرزی و چندین برنامه دیگر می‌شود اما باید به این نکته اشاره کنم که موضوع آموزش در برنامه‌های هیئت جایگاه ویژه‌ای دارد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: سبک‌های متعددی زیرپوشش هیئت ورزش‌های رزمی استان قم فعالیت می‌کنند و افرادی که مایل به فعالیت در تخصص مربیگری رزمی هستند در این دوره‌ها حضور می‌یابند و سعی هیئت این بوده که با کمک فدراسیون رزمی، بهترین مدرسان رزمی کشور در این دوره‌ها تدریس کنند.

وی با اشاره به مکان دریافت مدارک مربیان مایل به حضور در این دوره‌ها یادآور شد: ثبت نام از افراد علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌های آموزشی هر روز در دفتر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم واقع در مجموعه ورزشی تختی قم - خیابان دورشهر صورت می‌گیرد.

اکرام‌فرد عنوان کرد: مربیان حاضر در این دوره تئوری در ۲ بخش آقایان و بانوان پس از سپری کردن این دوره‌ها با توجه به رشته تخصصی خود وارد دوره عملی خواهند شد ضمن این‌که علاوه بر دوره مربیگری، دوره داوری در رشته کیک‌بوکسینگ به صورت تخصصی در هفته آغازین اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی که دارنده مدال طلا و عنوان قهرمانی رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۳ در کشور فرانسه به شمار می‌رود، تصریح کرد: قم دارای ظرفیت بسیار زیادی در بخش قهرمانی ورزش‌های رزمی است و وجود مربیان با دانش در این هیئت می‌تواند استعدادهای نهفته ورزش‌های رزمی قم را شناسایی، شکوفا و در مسیر قهرمانی به سوی افتخارآفرینی رهنمون کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcftxd0.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما