شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 14065
آشتیانی عنوان کرد:

تشکیل کمیته سیاسی انتخابات در جامعه مدرسین

تشکیل کمیته سیاسی انتخابات در جامعه مدرسین
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام  محمد رضا آشتیانی در گردهمایی طلاب و فضلای استان مرکزی با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اهمیت انتخابات این دوره بیش از دوره‌های گذشته است، هر چند در دوره‌های گذشته هم پیچیدگی و توطئه‌های دشمنان وجود داشت، اما این توطئه‌ها در سال ۹۱ با وجود تحریم‌های شدید به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد : دشمن توطئه‌های وسیعی در داخل و خارج از کشور در نظر گرفته است تا انتخابات پرشور برگزار نشود و قطعاً اگر حضور مردم پر رنگ نباشد، تحریم‌ها و فشارها بیشتر خواهد شد.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی تاکید کرد: اگر مردم با تمام توان به میدان بیایند و انتخابات با شور و نشاط برگزار شود حماسه‌ای سیاسی خلق شده و دشمن مأیوس و نامید خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته ۷۰ تا ۸۰ درصد بودجه کشور بر روی درآمدهای نفتی بسته می‌شد، ادامه داد: با وجود تحریم‌ها در سال گذشته فشار‌ها به حدی بود که بسیاری از مسائل اقتصادی به تأخیر افتاد اما سعی شد که به مسائل اساسی کشور لطمه‌ای وارد نشود.

وی همچنین با اشاره به موضع جامعه مدرسین در مسئله انتخابات گفت: جامعه مدرسین از چند ماه قبل با تشکیل کمیته سیاسی، اوضاع را رصد کرده و به بررسی کاندیداهای احتمالی پرداخته است و در این خصوص جلساتی با کاندیداهای احتمالی داشته است.

آشتیانی در پایان با اشاره پیشرفت‌های علمی کشور اظهار داشت: تحریم‌های دشمن نتوانسته مانع پیشرفت کشور شود، اما اگر در انتخابات کوتاهی شود ممکن است لطمات جبران ناپذیر همه جانبه‌ای به کشور وارد شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcftxdy.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما