دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 13075
نایب رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی ادارات استان قم مطرح کرد

سامانه 138 گامی نوین در اطلاع‌رسانی به زائران در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی ادارات ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در ارتباط با نیازهای زائران به نحو مطلوب صورت گرفت، گفت: سامانه 138 موفقیت شایانی را در اطلاع‌رسانی به زائران رقم زد.
سامانه 138 گامی نوین در اطلاع‌رسانی به زائران در قم
به گزارش قم نیوز، حمزه رمضان‌خوانی در جلسه ستاد مشترک ستاد تسهیلات زائران با مسئولان کمیته‌ها اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی پشتیبانی مطلوبی از کمیته‌های ۱۰گانه ستاد تسهیلات زائران در استان قم صورت گرفت.

وی ادامه داد: راه‌اندازی تلفن ۱۳۸ در نوروز امسال اقدامی نوین در سطح کشور محسوب می‌شود که استان قم برای نخستین‌بار نسبت به ایجاد این سامانه اهتمام داشت.

نایب رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی ادارات بیان داشت: سامانه ۱۳۸ که توسط اداره‌کل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری ایجاد شده است از ابتکارات قم در جشنواره علم تا عمل محسوب می‌شود که خدمت نوینی به زائران و گردشگران است.

رمضان‌خوانی با اشاره به فعالیت محسوس استان قم در راستای اطلاع‌رسانی به زائران و گردشگران اذعان داشت: استان قم در به‌روزرسانی اطلاعات سامانه ۱۳۸ توانست نسبت به استان‌های دیگر موفق‌تر عمل کند.

وی ابراز داشت: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای زائران و گردشگران است که رضایت دو چندان آنان را نسبت به گذشته به همراه دارد.

رمضان‌خوانی اضافه کرد: این سامانه قابلیت ثبت تماس‌ها و ضبط مکالمات زائران را به صورت ۲۴ ساعته دارد.

نایب رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی ادارات تصریح کرد: این سامانه لایه‌های گوناگون اطلاعات فرهنگی، گردشگری، اسکان و مجموعه انتقادها و پیشنهادها را در خود جای داده است.

وی با اشاره به نظارت جدی بر فعالیت خودپردازها در سطح استان خاطرنشان کرد: ارزیابی‌های انجام شده حاکی از فعالیت بدون مشکل دستگاه‌های خود پرداز در استان قم است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcftxdy.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما