قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی ادارات ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه اطلاعرسانی در ارتباط با نیازهای زائران به نحو مطلوب صورت گرفت، گفت: سامانه 138 موفقیت شایانی را در اطلاعرسانی به زائران رقم زد.
به گزارش قم نیوز، حمزه رمضانخوانی در جلسه ستاد مشترک ستاد تسهیلات زائران با مسئولان کمیتهها اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی پشتیبانی مطلوبی از کمیتههای ۱۰گانه ستاد تسهیلات زائران در استان قم صورت گرفت.
وی ادامه داد: راهاندازی تلفن ۱۳۸ در نوروز امسال اقدامی نوین در سطح کشور محسوب میشود که استان قم برای نخستینبار نسبت به ایجاد این سامانه اهتمام داشت.
نایب رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی ادارات بیان داشت: سامانه ۱۳۸ که توسط ادارهکل روابط عمومی و بینالملل استانداری ایجاد شده است از ابتکارات قم در جشنواره علم تا عمل محسوب میشود که خدمت نوینی به زائران و گردشگران است.
رمضانخوانی با اشاره به فعالیت محسوس استان قم در راستای اطلاعرسانی به زائران و گردشگران اذعان داشت: استان قم در بهروزرسانی اطلاعات سامانه ۱۳۸ توانست نسبت به استانهای دیگر موفقتر عمل کند.
وی ابراز داشت: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای زائران و گردشگران است که رضایت دو چندان آنان را نسبت به گذشته به همراه دارد.
رمضانخوانی اضافه کرد: این سامانه قابلیت ثبت تماسها و ضبط مکالمات زائران را به صورت ۲۴ ساعته دارد.
نایب رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی ادارات تصریح کرد: این سامانه لایههای گوناگون اطلاعات فرهنگی، گردشگری، اسکان و مجموعه انتقادها و پیشنهادها را در خود جای داده است.
وی با اشاره به نظارت جدی بر فعالیت خودپردازها در سطح استان خاطرنشان کرد: ارزیابیهای انجام شده حاکی از فعالیت بدون مشکل دستگاههای خود پرداز در استان قم است.