شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 24145

اجلاس اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: اجلاس اساتید مدارس حوزه علمیه قم در مدرسه عالی دارالشفای این شهر برگزار شد.
اجلاس اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، اجلاسیه اساتید مدارس علمیه استان قم با حضور آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله استادی و حجت الاسلام فرخ فال در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، مدیر حوزه علمیه استان قم، در این اجلاس با اشاره به برگزاری اجلاسیه‌های ویژه اساتید حوزه، به تشریح اهداف برگزاری اجلاسیه اساتید سطح یک پرداخت.

آیت‌الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه در سخنانی با اشاره به اینکه باید نظرات اساتید حوزه را مورد توجه قرار دهیم، گفت: باید ببینیم که طلاب و خروجی مدارس علمیه دارای چه ویژگی‌هایی هستند.

وی، ضرورت رسیدگی به مشکلات طلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: اخلاص در عمل لازمه کار اساتید حوزه است و به وسیله اخلاص مراتب انسان‌ها مشخص می‌شود.

آیت‌الله استادی، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه نیز در این اجلاس با اشاره به این که باید تشکیلاتی در خصوص ساماندهی برگزاری دروس خارج ایجاد شود، گفت: در شهر قم ۴۰۰ درس خارج برگزار می‌شود.

در این اجلاس همچنین تعدادی از اساتید سطح یک مدارس علمیه استان قم به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص مباحث آموزشی و اخلاقی حوزه پرداختند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcftyd0.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما