قم نيوز : قم نيوز: کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم با افزایش تیم‌ها نسبت به دوره قبل خبر داد.
فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال قم با رقابت 14 تیم برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در سال ۱۳۹۲ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های این استان با شرکت ۱۲ تیم به شکل دوره‌ای به انجام رسید، اما از فصل آینده ۲ تیم به تعداد تیم‌های حاضر در این لیگ افزوده می‌شود.

دلیل موافقت کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم با افزایش تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم این است که این کمیته خوب می‌داند لیگ دسته اول کارخانه بازیکن سازی و تربیت و پرورش بازیکنان جوان و مستعد فوتسال قم است.

از سوی دیگر برگزاری با کیفیت بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم هم موجب افزایش انگیزه بازیکنان شاغل در تیم‌های دسته دوم می‌شود و هم اینکه زمینه معرفی بازیکنان توانمند فوتسال قم به کادر فنی تیم ماهان تندیس نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را فراهم می‌کند.

این در حالی است که آخرین دوره بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم با شرکت ۱۲ تیم به انجام رسید و با قهرمانی تیم ذاکر پایان یافت، اما در انتهای جدول نیز تیم‌های آبادگران و آهن آلات خلیج فارس قرار گرفتند و راهی پلی آف شدند تا در این مرحله آخرین بخت خود را برای بقا در لیگ دسته اول فوتسال استان قم مورد آزمایش قرار دهند.

از سوی دیگر با توجه به تصمیم کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم مبنی بر برگزاری مسابقات لیگ دسته اول این رشته در سال ۱۳۹۳ با شرکت ۱۴ تیم، دو تیم انتهای جدول بازی‌های دسته اول و تیم‌های دوم گروه‌های دوگانه لیگ دسته دوم در بازی پلی آف با یکدیگر رو به رو می‌شوند تا از بین آنها دو تیم به جمع دسته اولی‌ها اضافه شود.

بدین ترتیب در مرحله پلی آف تیم‌های فوتسال آهن آلات خلیج فارس و پاس در مجموع دیدارهای رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که آهن آلات با پیروزی بر پاس در لیگ دسته اول ماندنی شد، ضمن اینکه در دیگر مسابقه این مرحله تیم فوتسال پویا از سد آبادگران عبور کرد و به لیگ دسته اول راه یافت تا لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم در سال ۱۳۹۳ با شرکت ۱۴ تیم مدعی قهرمانی و صعود به لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور به انجام برسد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcftyd0.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما