سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : 48185
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس بازرسی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای قم:

مهمترین دستاورد انقلاب برگزاری انتخابات آزاد در ایران است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس بازرسی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای قم گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب در ایران برگزاری انتخابات آزاد و تصمیم گیری همه اقشار جامعه برای سرنوشت کشور است.
رئیس بازرسی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای قم: مهمترین دستاورد انقلاب برگزاری انتخابات آزاد در ایران است
رئیس بازرسی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای قم: مهمترین دستاورد انقلاب برگزاری انتخابات آزاد در ایران است
به گزارش قم نیوز، محمدرضا طلایی بعدازظهر امروز در جلسه توجیهی بازرسان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای قم که در تالار همایش‌های شهرداری برگزار شد، بر ضرورت صیانت از آرای کاندیداها تأکید و اظهار کرد: هیات نظارت در راستای حفظ آرای مردم در انتخابات تمهیداتی اندیشیده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای برکات فراوانی است، عنوان کرد: آزادی سیاسی و تصمیم‌گیری برای سرنوشت کشور از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

رئیس بازرسی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای قم از دیگر برکات انقلاب اسلامی را برگزاری انتخابات آزاد و نظارت مردم بر درستی این انتخابات عنوان کرد.

طلایی با بیان اینکه شرکت در انتخابات در کشور ایران مختص اقشار خاص جامعه نیست، عنوان کرد: انتخابات در ایران مردمی است و از همه اقشار و طوایف می‌توانند در تعیین سرنوشت کشورشان مشارکت کنند.

وی، آرای مردم در انتخابات را امانت دانست و گفت: رأی مردم امانت است و ما بهتر از هر شخص دیگری می‌توانیم معنی این سخن را متوجه شویم و در این راستا لازم است با اقدام شایسته و متعهدانه وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

رئیس بازرسی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای قم با تأکید بر اینکه اقدامات اداری بازرسی شوراها صورت گرفته است، گفت: مجموعه استان به چهار منطقه تقسیم شده که بازرسی به صورت جدی و دقیق انجام شود.

وی با تأکید بر تلاش همه جانبه برای برگزاری انتخابات سالم گفت: بازرسان در هر بخش 6 صندوق را بازرسی می‌کنند.

طلایی بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات تأکید و خاطرنشان کرد: اخلاق و انصاف باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و این مسئله باید از سوی همگان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftydj.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما