چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 46105
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم خبر داد

ارسال بیش از 8 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره پرچم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از ارسال بیش از 8 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره پرچم خبر داد.
ارسال بیش از 8 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره پرچم
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی  با اشاره به برگزاری جشنواره پرچم اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش نقاشی کودک و نوجوان، عکس و پوستر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از این جشنواره تصریح کرد: مهلت جشنواره پرچم از 9 دی تا 5 بهمن بود و به دلیل استقبال تا 8 بهمن تمدید شد اما همچنان آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با اشاره به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه این همکاری اطلاع رسانی خوبی در خصوص جشنواره در مدارس صورت گرفت و برگه‌هایی نیز برای نقاشی کودکان و نوجوانان ارسال شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 8 هزار نقاشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که به زودی داوری می‌شود گفت: با توجه به وقوع حادثه دلخراش پلاسکو بخشی از نقاشی‌ها به محوریت شهدای آتش‌نشان ارسال شد که به همین خاطر و با توجه به اقبال مخاطبان بخش شهدای آتش نشان را نیز به جشنواره اضافه کردیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه نسبت به تبلیغاتی که داشتیم استقبال بسیار چشمگیر بوده است افزود: در ابتدا قرار بود 50 برگزیده جشنواره تقدیر شوند که با توجه به افزوده شدن بخش شهدای آتش‌نشان، جوایز جشنواره به 60 عدد افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره پرچم نمونه‌ای از جشنواره‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری در حوزه کودک و نوجوان است گفت: جشنواره‌های ویژه‌ای در حوزه کودک و نوجوان برای سال آینده مد نظر داریم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcftydj.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما