قم نيوز : قم نیوز: در حالی که مراجع عظام تقلید نو علما و مردم انقلابی قم بر پاسداری از ارزش های انقلابی قم تاکید دارند، قم به محلی برای برگزاری کنسرت تبدیل شده است و حتی در مصلی قدس، محل برگزاری نماز جمعه نمایشگاه مبل و لوستر برگزار می‌شود.
ترویج اباحه گری و دنیاگرایی در قم، از برگزاری کنسرت تا نمایشگاه مبل در محل نماز جمعه!
به گزارش قم نیوز، شهر قم در هفته گذشته صحنه وقوع اتفاقاتی بود که اگر چه از برگزاری آنها اطمنیان کامل وجود دارد اما در عین حال برگزاری آن‌ها همچنان در باور نمی‌گنجد!

نخستین اتفاق که کاملا برنامه ریزی شده به نظر می رسد، برگزاری کنسرت در سالن شهید آوینی اداره کل ارشاد قم است. این در حالی است که در هفته های اخیر مراجع و علما نسبت به برگزاری کنسرت در شهرهای مذهبی موضع گرفته اند و ناگهان در آشیانه آل محمد(ص) و مرکز علمی جهان تشیع، شاهد برگزاری کنسرت بودیم.

به نظر می رسد در برگزاری این کنسرت یا هر چه که اسمش را بگذاریم، در قم، عمدی وجود داشته است و گروهی برای ساخت یک زیرساخت مطمئن و برگزاری کنسرت در همه شهرهای ایران، چنین برنامه ای را در قم برگزار کرده اند.

البته موضع گیری مراجع تقلید و علما و امام جمعه قم در این زمینه شایسته تقدیر است اما به نظر می رسد همه اینها نوشدارو پس از مرگ سهراب است و دست های پشت پرده به هدف خود رسیدند و پیام ترویج اباحه گری را در زمینه موسیقی از قم به تمام شهرهای ایران مخابره کردند.

نماز جمعه به محل خرید و فروش مبل تبدیل شد
اتفاق تاسف برانگیز دیگری که امروز گذشته در قم اتفاق افتاد، برگزاری نمایشگاه مبل، لوستر و دکوراسیون در مصلی قدس، محل برگزاری نماز جمعه بود.

در قرآن، مؤمنین به ترک خرید و فروش در روز جمعه و توجه به نماز جمعه فراخوانده شده اند اما امروز در قم، مومنینی که برای نماز جمعه رفته بودند، با برگزاری نمایش مبل و لوستر و دکوراسیون در مصلی قدس، محل برگزاری نماز جمعه مواجه شدند، نمایشگاهی که از بلندگوهای نماز جمعه برای آن تبلیغ پخش می شد و انواع تختخواب های دو نفره و تک نفره و لوسترهای اشرافی و مبل های مجلل در پیش چشمان نمازگزاران جمعه قرار داده شده بود.

به نظر می رسد ائمه جمعه باید نگاه جدی ای به ستاد برگزاری نماز جمعه در قم بیاندازند و ببینند در حیاط حلوت این ستاد چه می گذرد! آیا برگزاری این نمایشگاه مورد تایید این ستاد بوده است یا کسی خدای نکرده بدون هماهنگی، مصلی قدس را در اختیار نمایشگاه مبل قرار داده است!


سازمان صنعت و معدن و تجارت مجوزی برای نمایشگاه در مصلی صادر نکرده است
احمد ذاکری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در مورد این نمایشگاه گفته است که این نمایشگاه مجوز نداشته است و اگر جمع نشود اقدام به پلمب آن می‌کنیم که البته این نمایشگاه بدون مجوز برگزار شد.

ذاکری افزوده است: به آیت‌الله سعیدی امام جمعه محترم قم و حجت‌الاسلام ولدان مسئول نهاد نماز جمعه قم نامه نوشتیم و این موضوع را مطرح کردیم.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcfv0dj.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما