چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 49256
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس دبيرخانه واقع‌نگاري اربعين خبر داد

فراخوان عکس ادیان و ملل در اربعین حسيني

قم نيوز : قم نیوز: رئيس دبيرخانه واقع‌نگاري اربعين از فراخوان عکس ادیان و ملل در اربعین حسيني خبر داد.
فراخوان عکس ادیان و ملل در اربعین حسيني
به گزارش قم نیوز، احمد هاتف، با اشاره به فراخوان عکس ادیان و ملل در اربعین حسینی اظهار کرد: این فراخوان بحث صلح و دوستی بین ملل و ادیان را پیگیری می‌کند و می‌خواهد نشان دهد از همه مذاهب دنیا و ملل در اربعین شرکت می‌کنند و به برپایی این مراسم می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در این فراخوان برای عکاسان آزاد است و از عکس‌های منتخب این فراخوان نمایشگاه‌هایی برپا می‌شود.

رئیس دبیرخانه واقع‌نگاری اربعین با اشاره به محورهای این فراخوان گفت: حضور افراد از ادیان، مذاهب و ملیت‌های مختلف در مراسم اربعین و موکب‌های ملیت‌ها و مذاهب مختلف در مسیر پیاده‌روی اربعین از جمله محورهای فراخوان است.

وی به ذکر نکاتی در زمینه عکس‌های ارسالی به دبیرخانه پرداخت و افزود: کسانی که اقدام به ارسال عکس‌ها می‌کنند باید فرمت jpg را برای عکس‌های خود انتخاب کنند و بدون تغییر در اندازه به ارسال آنها بپردازند.

هاتف خاطرنشان کرد: محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی تعیین نشده و افراد شرکت‌کننده همراه آثار خود نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه را نیز ذکر کرده و به این نکته توجه داشته باشند که در عکس‌ها از واتر مارک و لوگو استفاده نکنند.

وی عنوان کرد: علاقمندان تا دهم تیر امسال فرصت دارند آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس الکترونیکی photo@Alarbaeen.com یا تلگرام @arbaeennegari ارسال کنند.

رئیس دبیرخانه واقع‌نگاری اربعین یادآور شد: یک میلیون و 500 هزار ریال به صاحبان هر اثر منتخب حق التصویر تعلق می‌گیرد؛ افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن  02537745111 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfv0dj.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما