?>?> کاراته کای قمی به مرحله جدید آماده سازی تیم ملی جوانان دعوت شد | قم نیوز
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 15226
در وزن منهای 61 کیلوگرم:

کاراته کای قمی به مرحله جدید آماده سازی تیم ملی جوانان دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کای قمی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته رده سنی جوانان کشورمان برای اعزام به رقابت های آسیایی دعوت شد.
کاراته کای قمی به مرحله جدید آماده سازی تیم ملی جوانان دعوت شد
 به گزارش قم نیوز، این کاراته کای قمی علیرضا قاضی است که در حال حاضر تنها نماینده کاراته استان قم در تیم های ملی رده های سنی مختلف به شمار می رود و در بخش کومیته تلاش خود را برای عضویت تیم ملی در مسابقات آسیایی به کار گرفته است.
 
قاضی در وزن منهای 61 کیلوگرم توانست در مسابقات انتخابی که با حضور برترین های کاراته کشور در رده سنی جوانان برگزار شد، در جمع نفرات اول تا سوم این وزن قرار گرفته و جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورد.
 
این کاراته کای جوان و آینده دار قمی در حال حاضر یکی از عنوان داران کاراته کشور در جمع ملی پوشان تیم رده سنی جوانان است در حالی که در سال 1391 عضویت تیم ملی رده سنی نوجوانان کاراته کشورمان را داشت و قهرمانی آسیا را نیز تجربه کرده است.
 
در تیر ماه سال قبل علیرضا قاضی در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا حضور یافت، رقابت هایی که با شرکت برترین های قاره کهن در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد و قاضی با کسب مدال خوشرنگ طلا از این پیکارها بازگشت.
 
حالا با پایان اردوی نخست تیم های ملی کاراته دو رده سنی نوجوانان و جوانان کشورمان که با کنار گذاشتن شش کاراته کا از جمع اردونشینان همراه بود، علیرضا قاضی در ترکیب تیم ملی کاراته جوانان در وزن منهای 61 کیلوگرم حضور دارد.
 
این در حالی است که نخستین مرحله از تمرینات آماده سازی تیم های نوجوانان و جوانان کاراته ایران به پایان رسید و در جریان آن شش کومیته کا از جمع اردونشینان کنار گذاشته شدند اما قاضی همچنان یکی از شانس های اعزام به رقابت های آسیایی به شمار می رود.
 
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته و با تصمیم کادر فنی تیم های ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان، یک دوره رقابت انتخابی درون اردویی بین نفرات حاضر در حضور  دبیر فدراسیون کاراته برگزار شد که یکی از کاراته کاهای موفق در آن علیرضا قاضی نماینده کاراته قم بود.
 
در شرایطی که تیم ملی کاراته رده سنی جوانان کشورمان در اوزان 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم آماده شرکت در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا می شود، علیرضا قاضی کاراته کای جوان قمی در وزن منهای 61 کیلوگرم در کنار دانیال زحمتکش از گیلان و آرش علی نژاد از مازندران برای عضویت در تیم ملی جوانان کشورمان تلاش می کند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcfv0dy.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما