دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 23966

کارمندسالاری آفت جامعه شده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن انبوه‌سازان کشور با تاکید بر اینکه کارمندسالاری آفت جامعه ما شده است اظهار داشت: باید از کارمندسالاری عبور و به کارآفرین‌سالاری برسیم تا شاهد تحقق سیاست‌های اقتصادی کشور باشیم.
کارمندسالاری آفت جامعه شده است
به گزارش قم نیوز، مجتبی بیگدلی یکشنبه شب در مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) که با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر مکرر به مقوله اقتصاد تاکید داشته‌اند اظهار داشت: معظم له در برابر دیدگان ملت درباره اصل ۴۴ قانون اساسی مطالبه کردند ولی این مطالبه برآورده نشد.

وی ادامه داد: با توجه به شبیخون دشمن و فشارهای اقتصادی سنگین باید اصولی مانند اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری سیاست‌های آن را ابلاغ کردند با عزم جدی قوای سه گانه و با کمک و مشارکت مردم اجرایی شوند تا بتوانیم در برابر این فشارهای ظالمانه ایستادگی و مقاومت کنیم.

رئیس انجمن انبوه سازان کشور کارمند سالاری را آفت جامعه امروز ما دانست و بیان داشت: اختلاس سه هزار میلیاردی محصول کارمند سالاری است که ما باید از آن عبور کرده و به کارآفرین سالاری برسیم تا شاهد رشد و شکوفایی باشیم.

بیگدلی در پایان با اشاره به اینکه جامعه اسلامی کارآفرینان کشور به دنبال یافتن حلقه مفقوده اجرای سیاست‌های اقتصادی ابلاغی توسط رهبری انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: امیدواریم شهر قم به عنوان شهر علم و فقاهت بتواند در اجرایی شدن این موضوع موثر واقع شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfv1d0.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما