پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 21986

کیان نوین و افشید قم مصاف قعرنشیان را برگزار می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال کیان نوین و افشید قم در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال قم مصاف قعرنشیان جدول رده بندی را برگزار می‌کنند.
کیان نوین و افشید قم مصاف قعرنشیان را برگزار می‌کنند
به گزارش قم نیوز، هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم امروز دنبال می‌شود و روز دوم هفته چهارم برگزار می‌شود.

در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال کیان نوین و افشید در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم به مصاف هم می‌روند.

هر دو تیم در ۳ بازی گذشته خود نتایج خوبی کسب نکرده‌اند که البته وضعیت افشید با کسب یک امتیاز از ۳ مسابقه از کیان نوینی که هر ۳ بازی خود را باخته کمی بهتر است.

تیم فوتبال کیان نوین در ۳ بازی نخست خود ۳ بار مغلوب شده و شرایط بغرنجی در جدول رده بندی دارد چنان که در صورت ادامه این ناکامی‌ها ممکن است از دسته اول به دسته پایین‌تر سقوط کند.

کیان نوین در نخستین دیدار خود در لیگ دسته اول با نتیجه یک بر صفر مغلوب هنگ شد و سپس در هفته دوم مقابل تیم فوتبال کیان نوین با همین نتیجه شکست خورد.

سومین مسابقه تیم کیان نوین در هفته سوم برابر مبتکر با شکست دیگری برای این تیم همراه بود و کیان نوین با حساب ۴ بر یک در آن مسابقه مغلوب شد تا تنها تیمی باشد که در پایان هفته سوم موفق به کسب امتیاز نشده است.

تیم فوتبال افشید نیز از ۳ بازی، یک تساوی و ۲ شکست در کارنامه دارد و در رده دهم جدول ایستاده و برای اینکه از منطقه خطر جدول فرار کند باید برابر کیان نوین برنده از میدان خارج شود.

افشید در هفته نخست با تیم رده یازدهمی آدلان به تساوی یک بر یک دست یافت و پس از آن در ۲ مسابقه پر گل با نتیجه ۳ بر ۲ برابر پیروزان و ۴ بر ۳ برابر جعفریه شکست خورد.

دیدار تیم‌های فوتبال افشید و کیان نوین از ساعت ۱۵ امروز پنج شنبه ۲۸ فروردین در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfv1d0.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما