جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 43946
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت 14 تیم در آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال قم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم از امروز با رقابت 14 تیم مدعی قهرمانی رسما آغاز می‌شود.
رقابت 14 تیم در آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال قم
به گزارش قم نیوز،  با توجه به مدت زمان پیش‌بینی شده از سوی کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم در نهایت حضور تعداد 14 تیم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم قطعی شد و این رقابت‌ها از امروز کار خود را آغاز می‌کند.

تیم‌های فوتسال شهید رئیس کرمی، مقاومت، آتلیه‌طهران، نبرد، ذاکر، آتلیه‌ یاقوت، ماهان، شهرداری، آرش، پارسا، آپکو پارس و پاس امسال در فصل 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم با یکدیگر برای به دست آوردن مقام قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

با تصمیماتی که در کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم گرفته شده، امسال رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود زیرا از سال آینده قرار است نخستین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال بزرگسالان قم راه‌اندازی شود.

دلیل حساسیت بازی‌های امسال لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم این است که تیم‌های اول تا هشتم جدول رده‌بندی در فصل آینده و نخستین دوره لیگ برتر فوتسال قم حضور خواهند داشت و 6 تیم انتهای جدول این لیگ به همراه تیم‌های صعود کننده از لیگ دسته دوم، در سال 1396 تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتسال قم را تشکیل می‌دهند.

بر همین اساس رقابت تیم‌ها برای دست‌یابی به جام قهرمانی، قرار گرفتن در جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر سال 96 و همچنین رسیدن به سهمیه قوتسال قم در بازی‌های فصل آینده لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور، موجب جذابیت بازی‌های امسال لیگ قم خواهد شد.

کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم در حالی برنامه دیدارهای هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال بزرگسالان قم را اعلام کرد که تمامی بازی‌های این فصل در مدت 13 هفته رقابت تیم‌ها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

امروز جمعه پنجم آذر ماه هفت مسابقه از هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال قم برگزار می‌شود و در نخستین دیدار فوتسالیست‌های تیم شهید رئیس کرمی به عنوان یکی از تیم‌های قدیمی و با سابقه لیگ فوتسال قم در گام نخست به مصاف تیم فوتسال مقاومت خواهند رفت.

دومین بازی بین تیم های فوتسال آتلیه‌طهران و نبرد به انجام خواهد رسید، در حالی که آتلیه‌طهران امسال برای دومین دوره متوالی نماینده فوتسال قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود اما با ترکیبی متفاوت در لیگ دسته اول فوتسال قم حضور یافته است.

سومین مسابقه هفته نخست را تیم‌های خادم‌الحسین(ع) و آفاق برگزار می‌کنند و در بازی چهارم این هفته، دیگر تیم با سابقه لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم یعنی ذاکر در مقابل تیم آتلیه یاقوت قرار می‌گیرد، ضمن اینکه بازی پنجم این هفته را تیم‌های ماهان و شهرداری قم انجام می‌دهند.

در ششمین مسابقه آرش به مصاف پارسا می‌رود و هفتمین و آخرین مسابقه نخستین هفته فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم را تیم‌های آپکوپارس و پاس انجام می‌دهند، در حالی که دوره قبلی این بازی‌ها با قهرمانی تیم فوتسال شهرداری قم به پایان رسید.

انتهای پیام / 135
https://qomnews.ir/vdcfv1dj.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما