جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 39996
منبع : خبرگزاری شبستان
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم عنوان کرد:

جمع‌آوری بیش از ۶۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در سه ماه اول سال جاری/تلاش کمیته امداد قم در توانمندسازی مددجویان

قم نيوز : قم نیوز: جلالی با بیان این که رویکرد کمک به محرومین در استان قم افزایش یافته است، گفت: در ۳ ماه اول سال جاری، مردم قم بیش از ۶۲ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امدادکمک مالی کرده‌اند که نسبت به زمان مشابه سال قبل ۵۴ درصد افزایش یافته است.
جمع‌آوری بیش از ۶۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در سه ماه اول سال جاری/تلاش کمیته امداد قم در توانمندسازی مددجویان
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم، عنوان کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح‌های مختلف از جمله طرح اکرام ایتام ویژه یتیمان، طرح محسنین ویژه غیریتیمان، طرح شفا و ... اجرا می‌شود و تا کنون مردم کمک‌های شایانی به اجرای این طرح‌ها داشته اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اظهار داشت: اگر نگاهی به مجموعه کمک‌های مردمی استان قم داشته باشیم، علی رغم شرایط اقتصادی نامطلوبی که در جامعه وجود دارد، اما رویکرد کمک به محرومین در استان قم افزایش یافته است.

جلالی تصریح کرد: در 3 ماه اول سال جاری، مردم قم 62 میلیارد و 669 میلیون و 774 هزار و 112 ریال در قالب صدقات، طرح ایتام، طرح محسنین، کمک به مسکن محرومین و تهیه جهیزیه کمک مالی داشته اند.

وی افزود: میزان کمک‌های مردم قم در این 3 ماه نسبت به زمان مشابه سال قبل 54 درصد افزایش یافته است که باید از همت، انسان دوستی و یتیم نوازی مردم قم قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اجرای طرح ملی ویژه مددجویان کمیته امداد، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور کمک به مددجویان کمیته امداد و با همکاری و مشارکت استانداری و دیگر دستگاه‌های استان قم اقدام به راه اندازی واحدهای تولیدی و توزیع کالا کرده است.

جلالی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است تا با استفاده از ظرفیت مددجویان، بستر مناسبی برای به جریان انداختن چرخه اقتصادی کشور ایجاد شود.

وی تصریح کرد: کمیته امداد جهت رفع مشکلات مالی و مدیریتی راه اندازی بازارچه‌های فروش محصولات مددجویان تمام تلاش خود را کرده است و مذاکراتی نیز برای اختصاص دادن زمین و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز صورت گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان این که بیش از 750 کارگاه فرش‌بافی توسط خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان قم فعال است، گفت: ایجاد غرفه دائمی در نمایشگاه‌های عرضه فرش ویژه فروش محصولات مددجویان استان قم ضروری است.

 جلالی با اشاره به این که بسیاری از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان قم به منطقه پردیسان مهاجرت کردند، عنوان کرد: یکی از اقدامات لازم، ایجاد و تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی و همچنین ایجاد بازارچه‌های فروش صنایع دستی در منطقه پردیسان است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfv1dm.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما