جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : 31976
منبع : نیوزمکس

شمار نمایندگان دموکرات مخالف توافق هسته ای به ۱۱ نفر رسید

قم نيوز : قم نگار: نماینده دموکرات ایالت فلوریدا یازدهمین نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکاست که به طور علنی مخالفت خود را با توافق هسته ای ایران و گروه ۱+۵ اعلام می کند.
شمار نمایندگان دموکرات مخالف توافق هسته ای به ۱۱ نفر رسید
به گزارش قم نگار، «آلسی هستینگز» با بیان اینکه از لایحه دولت باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا برای تایید توافق هسته ای حمایت نخواهد کرد، گفت: این توافق باعث می شود ایران همچنان در آستانه هسته ای شدن باقی بماند ولی از منافع آن استفاده کند و تحریم ها لغو شوند.

وی در مقاله ای که در نشریه پالم بیچ پست نوشته است، تاکید کرد توافق هسته ای با ایران را با دقت مطالعه کرده و تصمیم گرفته است تا از آن حمایت نکند. این نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد که تحریم ها باعث شد تا ایران به میز مذاکره با قدرت های جهانی بازگردد و باید با همکاری های بین المللی تحریم های گسترده ای را علیه ایران اعمال کرد.

ایران و گروه ۱+۵ متشکل از آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان در روز ۲۳ تیرماه در وین اتریش توافقی جامع را برای حل و فصل موضوع هسته ای ایران تصویب کردند ولی نمایندگان کنگره آمریکا با ارائه طرحی قانونی می گویند این توافق باید برای اجرایی شدن به تایید آنها برسد.

این در حالی است که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرده است که هرگونه تلاش کنگره برای رد این توافق را وتو خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfv1dm.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما