شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 31886
منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم

درخشش باشگاه سوارکاری کارگران (ماهان) قم در جام نقش جهان اصفهان

قم نيوز : قم نگار: سومین دوره مسابقات پرش با اسب با درخشش باشگاه سوارکاری کارگران (ماهان) قم در جام نقش جهان اصفهان برگزار گردید.
درخشش باشگاه سوارکاری کارگران (ماهان) قم در جام نقش جهان اصفهان
به گزارش قم نگار، سید رسول سجادی مسئول امور مجموعه های ورزشی گفت: سومین دوره مسابقات پرش با اسب از ۱۳ الی ۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۴ با حضور افزون بر۲۳۰ سوارکار در شهر اصفهان با شرکت سوارکاران نونهال و نوجوان از استان های اصفهان، فارس، قم، تهران، کرمان، زنجان، یزد و... برگزارگردید.

سجادی با اشاره به رده های برگزاری این مسابقات گفت: این دوره ازمسابقات در ۵ رده سوارمبتدی، E مبتدی،D نوجوانان، Dجوانان و D۱ بزرگسالان برگزار شد و باشگاه سوارکاری کارگران (ماهان) با شش سوارکار در سومین دوره مسابقات پرش با اسب در این جام شرکت کرد.

مسئول امور مجموعه های ورزشی گفت: در عصر روز نخست سومین دوره مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان،سوارکاران در رده های جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.که در این دور مهران شفیعی با اسب گرانت و میلاد بخشنده با اسب کالیپسو توانستد رتبه های دوم و چهارم را به خود اختصاص دهند.

وی در ادامه افزود: صبح دومین روز از سومین دوره مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان، با رقابت سوارکاران رده ۰۱ (مالکین) و درخشش سوارکار قمی آغاز شد. در این رده رقابت ۲۰ سوارکار از استان های اصفهان، کرمان، قم و فارس با قهرمانی مجید مجیدی با اسب نادر از این باشگاه همراه شد؛ و مهران شفیعی با اسب سکرت نیز به عنوان سوم دست پیدا کردند .

سجادی با بیان رویدادهای روز چهارم گفت: چهارمین و آخرین روز از مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان ؛ با رقابت سوارکاران در رده O۲مالکین و ردهBبزرگسالان پیگیری شد و مجید مجیدی با اسب نادر به مقام چهارم رسید . در مسابقه دشواری تدریجی نیز محسن کبیری با اسب لی لی ین ، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

وی در پایان از تلاش تیم اعزامی در سومین دوره مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvcdm.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما