دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 12896
منبع : قم نیوز
مدیرکل میراث فرهنگی استان قم خبر داد

رضایتمندی زائرین و مسافران نوروزی از روند خدمات رسانی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از ابراز رضایت زائرین و مسافرین نوروزی از روند خدمات‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان خبر داد.
رضایتمندی زائرین و مسافران نوروزی از روند خدمات رسانی در قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی با اشاره به وضعیت فعالیت‌های خدمات‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم اظهار داشت: خوشبختانه امسال با تشکیل معاونت زائرین فعالیت مجموعه ستاد تسهیلات زائرین استان انسجام و هماهنگی خوبی در راستای رفاه مسافران پیدا کرده است.

وی با اشاره به هماهنگی بیش از ۵۰ نهاد و دستگاه دولتی در ستاد تسهیلات زائرین استان تصریح کرد: تاکنون وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی رضایتمندی مردم و مجموعه ستاد مرکزی را در پی داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به روند فعالیت‌های این اداره کل در خدمات‌رسانی به زائرین و مسافران نوروزی گفت: با امکانات ویژه‌ای که از سوی دولت برای میزبانی از زائرین و مسافران نوروزی فراهم شده خوشبختانه تاکنون خللی در خدمات‌رسانی رخ نداده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و گردشگری قم برای جذب گردشگران و زائران خاطرنشان کرد: وجود بارگاه کریمه اهل بیت سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و ۴۴۴ بقعه امامزادگان میراثی ماندگار برای قم است که سالانه گردشگران و زائران زیادی را به سمت این خطه مقدس جذب می‌کند.

موسوی به حضور سالانه بیش از ۲۰ میلیون گردشگر و زائر در استان قم اشاره کرد و افزود: با وجود زائرین در طول ایام سال به‌ویژه در مناسبت‌های ویژه در شهر مقدس قم، آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز هم بسیار مطلوب بوده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfvcdy.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما