يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 34766
آیت‌الله نوری‌همدانی:

حضور ۲۰میلیون زائر در اربعین نشان‌دهنده ظرفیت عظیم دانشگاه امام حسین (ع) است

قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه نهضت عاشورا همه مسلمانان را مجذوب خود می‌کند، گفت: دانشگاه امام حسین (ع) به اندازه‌ای دارای ظرفیت است که می‌تواند بیش از ۲۰ میلیون زائر ایرانی را در یک روز و در یک نقطه‌ای جمع کند.
حضور ۲۰میلیون زائر در اربعین نشان‌دهنده ظرفیت عظیم دانشگاه امام حسین (ع) است
به گزارش قم نگار، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با معاون وزیر کشور اظهار داشت: جریان عاشور و کربلا یک تاریخ مقطعی نیست بلکه مانور و مکتب و مدرسه‌ای است که تا قیامت این‌گونه پابرجا می‌ماند و جاویدان است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نهضت عاشورا همه مسلمانان را مجذوب خود می‌کند، افزود: دانشگاه امام حسین (ع) به اندازه‌ای دارای ظرفیت است که می‌تواند بیش از ۲۰میلیون زائر ایرانی را در یک روز و در یک نقطه‌ای جمع کند، به دلیل عظمت مکتب امام حسین (ع) استکبار با این مکتب به مخالفت می‌پردازد و در راستای ضربه‌زدن به آن اقدام می‌کند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمنان برای ضربه زدن به جریان عاشورا بیان کرد: راز و رمز و روح قضیه عاشورا بسیار بزرگ و تأثیرگذار است که سبب حساسیت دشمنان شده و در راستای خاموش‌کردن این چراغ فعالیت می‌کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه موضوع تأمین امنیت زائران اربعین بسیار مهم است، عنوان کرد: همواره دشمنان تلاش کرده‌اند تا به امنیت زائران ضربه بزنند که اقدامات مسئولان در راستای تأمین امنیت زائران موضوع بسیار شایسته و قابل تقدیری است که باید تداوم داشته باشد.

وی گفت: جلوه‌های عظیمی در برگزاری مراسم اربعین دیده می‌شود که در هیچ کجای دنیا این گونه نیست، حضور زائران با مشکلات و سختی‌های زیاد و رنج مسافت نشان‌دهنده عشق و علاقه به اباعبدالله (ع) است که همچون نوری همه جا را روشن می‌کند و چراغ هدایت انسان‌ها است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfvedm.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما