شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 24406

حضور نمایندگان قم در سمینار سالانه پومسه کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تکواندو قم از حضور نمایندگان قم در سمینار سالانه پومسه کشور خبر داد و گفت: سمینار هماهنگی سالیانه داوران پومسه نیز در بخش مردان با شرکت ۱۳۹ داور در خانه تکواندو تهران برگزار می‌شود.
حضور نمایندگان قم در سمینار سالانه پومسه کشور
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی  اظهار کرد: سمینار هماهنگی سالیانه پومسه کشور برگزاری می‌شود و نمایندگان قم به دلیل تلاش های قابل توجه در دو بخش پومسه و کیوروگی به این سمینار دعوت شده‌اند.

وی گفت: سمینار هماهنگی داوران پومسه در بخش های آقایان و بانوان در خانه تکواندو پایتخت برگزار می‌شود و این در حالی است داوران تکواندو قم در بخش پومسه همواره در زمره داوران برتر کشور به شمار رفته‌اند و از داور معتمد فدراسیون تکواندو به شمار می‌روند.

آقایی افزود : سمینار هماهنگی سالیانه متمرکز کشوری داوران پومسه بر اساس نظر فدراسیون تکواندو جهت قضاوت در مسابقات لیگ و پیکارهای پومسه قهرمانی کشور بخش بانوان با حضور ۱۱۲ داور انجام می‌شود.

دبیر هیئت تکواندو قم بیان کرد: سمینار هماهنگی سالیانه داوران پومسه نیز در بخش مردان با شرکت ۱۳۹ داور در خانه تکواندو تهران برگزار می‌شود و در این سمینار قوانین داوری پومسه و امتیاز گذاری و اجرای فنی پومسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: داوران حاضر در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌های مختلف تکواندو از نفرات حاضر در این نشست گزینش می‌شوند در حالی که دوره پیشین این سمینار خردادماه سال گذشته در خراسان رضوی برگزار شد.

آقایی خاطرنشان کرد: در ‏ پیکارهای لیگ برتر و دسته اول پومسه آقایان کشور سیروس رضایی به عنوان سرناظر رقابت‏‌‏ها حضور داشت از بین داوران آینده دار و توانای تکواندوی قم نیز عبدالله بینایی، عباس رفیعی و محبوب نصیروند برای داوری در این مسابقات گزینش شدند و همین داوران در سمینار هماهنگی سالیانه داوران پومسه به منظور قضاوت در لیگ‌ و پیکارهای قهرمانی سال ۹۳ پومسه کشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvjd0.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما