سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 50416
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم هیأت‌‌ كشتي استان قم خبر داد

اعزام 3 فرنگي‌كار مطرح قم براي كسب سهميه مسابقات جهاني 2017

قم نيوز : قم نیوز: مربي تيم هیأت‌‌ كشتي استان قم از اعزام سه فرنگي‌كار مطرح قم به پيكارهاي انتخابي تيم ملي براي كسب سهميه مسابقات جهاني 2017 خبر داد.
اعزام 3 فرنگي‌كار مطرح قم براي كسب سهميه مسابقات جهاني 2017
اعزام 3 فرنگي‌كار مطرح قم براي كسب سهميه مسابقات جهاني 2017
به گزارش قم نیوز، مهدی علیزاده‌پورنیا امروز اظهار کرد: بر اساس بخش‌نامه ارسالی از سوی فدراسیون کشتی، پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، آزاد و پهلوانی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در تهران انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان برگزاری این رویداد مهم کشتی کشور است و سه کشتی‌گیر از استان قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی به میدان می‌روند و به هر سه نفر آنها برای کسب سهمیه مسابقات جهانی امیدواریم.

مربی تیم هیأت‌‌ کشتی استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی، پذیرش کشتی‌گیران روز چهاردهم تیرماه انجام می‌شود و پیش از اینکه رقابت‌ها برگزار شود داوران قضاوت کننده در این مسابقات به کلینیک ویژه داوری می‌روند.

وی یاد آور شد: تست پزشکی از کشتی‌گیران شرکت کننده در این پیکارها عصر چهارشنبه صورت می‌گیرد و در همین روز نیز کشتی‌گیران اوزان 57، 65، 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد، فرنگی‌کاران اوزان 66، 75، 85 و 130 کیلوگرم به همراه کشتی‌گیران اوزان 60، 80 و 100 کیلوگرم رشته پهلوانی به روی باسکول وزن‌کشی می‌روند.

علیزاده‌پورنیا با اشاره به نمایندگی قم در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران، خاطرنشان کرد: هادی علیزاده‌پورنیا در وزن 75 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن 80 کیلوگرم و علی‌اکبر حیدری در وزن 98 کیلوگرم نمایندگان قم در این پیکارها به شمار می‌روند.

وی ابراز کرد: پنجشنبه پانزدهم تیرماه رقابت اوزان 66، 75، 85 و 130 کیلوگرم برگزار می‌شود و نخستین نماینده قم هادی علیزاده‌پورنیا دارنده دو مدال طلا و نقره پیکارهای قهرمانی آسیا و مدال‌های طلا و نقره جام جهانی کشتی فرنگی است که به میدان خواهد رفت و دو نماینده دیگر قم نیز در اوزان 80 و 98 کیلوگرم روز جمعه وارد تشک می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvjdt.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما