شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 29366
منبع : روابط عمومی دبیرخانه دین پژوهان کشور
مدیر ‌بین‌الملل دبیرخانه دین پژوهان:

قرآن‌کریم آنلاین به ۵۰ زبان زنده دنیا ارائه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه دین پژوهان کشور از ارائه صفحه جامع قرآنی در فضای مجازی در قالب نرم افزار آنلاین قرآن کریم به ۵۰ زبان زنده دنیا با ۱۰۰ نوع ترجمه مختلف در فضای مجازی خبر داد.
قرآن‌کریم آنلاین به ۵۰ زبان زنده دنیا ارائه می‌شود
به گزارش قم نیوز، عرفان عرفانی‌نیا از ارائه صفحه جامع قرآنی در فضای مجازی در قالب نرم افزار آنلاین قرآن کریم به ۵۰ زبان زنده دنیا با ۱۰۰ نوع ترجمه موجود در فضای مجازی در پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه دین پژوهان کشور به نشانی http: //www.‌dinpajoohan.‌com خبر داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه دین پژوهان کشور اظهارداشت: دو مجموعه نفیس قرآن با ترجمه و جستجو به طور آنلاین با استفاده از ترجمه‌های موجود در سایت تنزیل و دیگر پایگاه‌های قرآنی فعال شده است.

وی بیان کرد: ‌ به منظور ترویج و توسعه قرآن کریم در فضای سایبری و ایجاد امکان برای مسلمانان کشور‌های مختلف جهان قرآن کریم به ۵۰ زبان زنده دنیا و ۱۰۰ نوع ترجمه در پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه دین پژوهان کشور با همت همکاران مرکز تخصصی فعالیت‌های قرآنی و نرم افزارهای سایت تنزیل و سایت عرفان در فضای اینترنتی ایجاد و فعال شد.

عرفانی نیا افزود: این نرم افزار تحت وب و به‌طور آنلاین، با قابلیت جستجوی پیشرفته تمامی متن قرآن را با امکانات نمایشی مختلف در قالب گرافیکی چشم نواز در اختیار کاربران اینترنتی قرار می‌دهد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه دین پژوهان کشور خاطرنشان کرد: جستجوی پیشرفته برای الفاظ، کلمات، عبارات، مفاهیم و سوره‌ها و آیات از ویِژگی‌های ممتاز صفحات قرانی سایت دین پژوهان می‌باشد.

وی تصریح کرد: این فعالیت قرآنی نیز بتواند قران کریم را بیش از پیش در سطح جهان به کاربران اینترنتی با قابلیت‌های گوناگون عرضه نماید.

عرفانی نیا ارائه نرم افزارهای صوتی و متنی نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاتیح الجنان و منتخب مفاتیح الجنان و صوت و متن تفاسیر قرآن کریم را نیز از امتیازات ویژه سایت دین پژوهان برشمرد و از توسعه و گسترش فایل‌های صوتی قرائت قرآن و ترتیل کل قرآن توسط قاریان مصری و ایرانی در آینده نزدیک خبر داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه دین پژوهان کشور عنوان کرد: هم اکنون قرائت‌های ممتاز مجلسی از ۲۴ قاری برجسته ایران و جهان به همراه زندگی نامه و تلاوت‌های منتخب آنان در بخش «تلاوت نور» سایت دین پژوهان قرار گرفته است و به تدریج برآن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvmd0.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما