سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 47366
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم خبر داد

سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومانی در مجتمع توریستی تفریحی بوستان ریحانه

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومانی در مجتمع توریستی تفریحی در بوستان ریحانه خبر داد.
سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومانی در مجتمع توریستی تفریحی بوستان ریحانه
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد دوشنبه شب در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، به لایحه شهرداری در خصوص پروژه تفریحی گردشگری در بوستان ریحانه اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمین شرکت آب و فاضلاب از نظر سندی ادعای مالکیت داشت اظهار کرد: پس از مراحل پیچیده‌ای دادگاه به نفع شهرداری رأی داد روی کاربری مباحث گسترده‌ای مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه جلسات متعدد تشکیل و کمیسیون ماده پنج با حضور استاندار شکل گرفت تصریح کرد: در این جلسات در خصوص حریم بحث‌های لازم انجام شد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه این پروژه سرمایه‌گذاری بالغ بر 600 میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: تمام مشکلات مرتبط با این پروژه حل شده و 416 میلیاردی که بانک ملی تهاتر می‌شود بخش عمده‌ آن در این بخش است.

وی گفت: این طرح سیر حدود 9 ماهه را طی کرده تا به این مرحله رسیده است و حتی در خصوص منوریل هم بحث‌هایی بود که اگر این پروژه اجرایی شود می‌تواند کاربری توریستی منوریل را تقویت کند.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه اگر شورا با این طرح موافقت کند زمینه احداث یک مجتمع بزرگ فرهنگی، گردشگری و تفریحی فراهم می‌شود گفت: جدا از تمام بحث‌ها سرمایه‌ عظیمی که در قالب این پروژه وارد شهر می‌شود بسیار مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تثبیت بدهی دولت به شهرداری قم گفت: 54 ارگانی که با شهرداری طی سنوات گذشته حساب و کتاب داشتند با رفع این بدهی خط پایانی ترسیم می‌شود که شامل حوزه و دیگر ارگان‌ها می‌شوند.

شهردار قم تصریح کرد: این مساله به این معنی است که تمام مشکلات ما با این ارگان‌های مختلف جمع‌بندی شده و این برای شهر ما بسیار مهم است که حرکت جدیدی را در شهر آغاز می‌کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfvmdj.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما